مربی تیم ملی دوومیدانی:مسابقات جهانی و غرب آسیا باعث آمادگی بیشتر دوندگان ما می شود

مربی تیم ملی دوومیدانی:مسابقات جهانی و غرب آسیا باعث آمادگی بیشتر دوندگان ما می شود
حضور در رقابتهاتی معتدد برون مرزی جدای از کسب نتیجه باعث افزایش آمادگی بچه های ما برای حضور مقتدرانه در بازیهای آسیایی خواهد شد.



قاسم علی فیروزی، مربی تیم ملی دوومیدانی با بیان این مطلب که انتظار نتایج بهتری را داشتیم به سایت کمیته ملی المپیک گفت : در مجموع مسابقات در بخش بانوان قویتر از مردان بود و دوندگان هندی  با حضوری بی سابقه که نتیجه تمرینات 2 ساله آنها در انگلستان بوده در میان 17 کشور شرکت کننده خوش درخشیدند .

وی که بعنوان ناظر فدراسیون های آسیایی در این رقابت ها حاضر شده بود ادامه داد : این مسابقات محک خوبی برای دوندگان ما بود و امیدواریم با زمان باقی مانده و توانایی ملی پوشانمان در بازیهای آسیای گوآنگژو مدال آور باشیم .

وی در پاسخ به برنامه دوندگان برای حضور در بازیهای آسیای گوآنگژو گفت : در بخش مردان دوندگان ما به صورت انفرادی با مربیان خود اردو  دارند و بانوان نیز برای مسابقات باشگاهی کشور آماده می شوند ، ضمن آنکه حضور در مسابقات جهانی در قزاقستان و مسابقات غرب آسیا در سوریه که هردو ماه آتی برگزار می شود مسابقات تدارکاتی خوبی برای آمادگی بیشتر تیم جهت حضور در بازیهای آسیایی گونگژو  می باشد.
۱۲ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.