افشارزاده:رشته های مدال آور در مسیری هدفمند و درست در حال حرکتند/به موفقیت کاروان ایران در بازیهای آسیایی گوانگ جو خوشبینم

افشارزاده:رشته های مدال آور در مسیری هدفمند و درست در حال حرکتند/به موفقیت کاروان ایران در بازیهای آسیایی گوانگ جو خوشبینم
دبیر کل کمیته المپیک کشورمان گفت: موفقیت های اخیر تیم های ملی رشته های مدال آور نشان از این دارد که فدراسیون ها در مسیری صحیح و هدفمند در حال حرکتند.

بهرام افشارزاده،دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:مهمترین هدف تیم های ملی و در کل مجموعه ورزش ایران موفقیت در بازیهای آسیایی و المپیک است که در این بین نتیجه گیری ملی پوشان ایرانی در رقابت های قاره ای و جهانی پلی است برای رسیدن به آن اهداف.
وی ادامه داد: خوشبختانه در طول یکی دو ماه گذشته رشته های مدال آور و قدرتمند کشورمان همچون کشتی آزاد، فرنگی و وزنه برداری به نتایج درخشانی در سطح آسیا و جهان دست یافتند و نشان دادند که مسیر صحیح و هدفمندی را برای موفقیت انتخاب کرده اند. در کنار این دو رشته، موفقیت های تنیس روی میز، والیبال و بسکتبال نیز امیدواری ایران برای نتیجه گیری در بازیهای آسیایی گوانگ جو را بیشتر و بیشتر کرد.
مدیر باسابقه ورزشی کشورمان یاد آور شد: کمیته ملی المپیک طی مدت زمان 4 ساله فعالیت خود تمامی توان ، انرژی و تجربه خود را بکار خواهد بست تا کاروان ورزشی ایران به عنوانی ارزشمند تر از سال های گذشته دست یابد و بتواندجایگاه واقعی خود در سطح آسیا را تثبیت نماید.
وی در ادامه افزود: برای رسیدن به این مهم برنامه های خوبی را آغاز کرده ایم که مهمترین آن ایجاد ستاد تدارکاتی فعال با کمیته های فرعی است که در تمامی زمینه ها اعم از روانشناسی، پزشکی، علمی، تمرینی و سنجش می توانند فدراسیونها را در آماده سازی ملی پوشان یاری دهد. کار مهم دیگر این است که از ابتدای سال آکادمی ملی المپیک را از حالت باشگاه و بنگاهی درآمد زا خارج ساخته و به محلی برای برپایی اردو و تمرین و آماده سازی ملی پوشان تبدیل کرده ایم تا تمامی امکانات یک اردوی ایده آل در یک مجموعه به اردونشینان ارائه گردد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با اشاره به حمایتهای سازمان تربیت بدنی اظهار داشت: باید اعتراف کنم در کمتر دوره ای شاهد این نوع تعامل کمیته و سازمان بوده ام که مطئنا این رویه به نتیجه گیری کاروان کشورمان خواهد انجامید.
وی در پایان گفت:از روز برپایی مجمع تمام مسئولیت کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی و المپیک را بر عهده گرفته و اعلام کردم که مجموعه کمیته ملی المپیک در پایان این دوره 4 ساله مسئول نتایج بدست آمده می باشد. انتخاب نفراتی زبده، امین و کارشناس برای زیر نظر گرفتن کلیه برنامه های تمرینی و آماده سازی تیمهای ملی از نحوه برپایی اردو گرفته تا تغذیه و نوع استارحت آنها نیز یکی دیگر از برنامه های است که جهت رسیده به اهداف صورت خواهد پذیرفت. امیدوارم در پایان این دوره چهار ساله توانسته طوری فعالیت کرده باشیم که هم خداوند از عملکردمان راضی باشد هم مردم خوب ایران زمین.

 

 

۱۰ خرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.