رییس فدراسیون گلف با استاندارخراسان رضوی دیدار کرد

درادامه سفرهای استانی کیکاوس سعیدی سرپرست فدراسیون گلف ، به اتفاق مدیرکل تربیت بدنی رئیس و نائب رئیس هیات گلف استان خراسان رضوی بامحمود صلاحی استاندار این شهردیدار و گفتگو کردند.




به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در این جلسه که با هدف توسعه و گسترش ورزش گلف در مشهد برگزار شد ، سعیدی ضمن قدردانی از حمایتهای استاندار نسبت به این رشته ورزشی خواستار حمایت جدی تر مسئولین استان نسبت به مرمت زمین های مینی گلف و پیگیری و احداث زمین گلف ورزشگاه ثامن مشهد شد.

در ادامه این نشست صلاحی استاندار مشهد ضمن ابراز همکاری همه جانبه با اهداف فدراسیون خاطر نشان ساخت : در حال حاضر از ایران بعنوان جوان ترین کشور دنیا یاد می شود و قطعا این موضوع در آینده ملموس تر نیز خواهد بود لذا می بایست نگاه جدی تر و عمیق تری نسبت به بستر سازی ورزشی برای جوانان این مرز و بوم داشته باشیم که توسعه ورزش گلف از مهمترین الویت ها در این راستا بوده و این رشته قطعا خواهد توانست در میان جوانان گسترش پیدا کرده و باعث جلوگیری از مشکلات جسمانی ناشی از کم تحرکی میان آنها ؤوN و از آنجا که گلف تنها ورزشی است که هیچگونه آسیب جسمانی و تبعات منفی در بدن ورزشکار بوجود نمی آورد در تمامی گروه های سنی ورزشکاران می توانند از جاذبهای طبیعی و مفرح فضای سبز زمین گلف از لحاظ جسمی و روحی بهره مند گردد.

صلاحی همچنین یادآور شد: توسعه ورزش در روستاها نیز بعنوان اولین الویت تربیت بدنی استان بوده و می توان نسبت به احداث زمین خاکی گلف جهت تمرین و ورزش در این نقاط نیز اقدام نمود.

وی همچنین پیشنهاد کرد: باید مجمتع های بزرگ اقامتی را ترغیب نمود تا در حاشیه استان خراسان زمین های گلف و مینی گلف احداث نمایند و میهمانان داخلی و خارجی را بسمت این میادین سوق دهند تا موجبات رشد این رشته بیش از پیش فراهم آید.

استاندار در پایان متذکر شد: جهت بازسازی و مرمت زمینی های مینی گلف پارک ملت مشهد که قدمتی چهل ساله دارد به شهرداری این موضوع را ابلاغ خواهیم کرد ضمن اینکه احداث زمین گلف مجموعه ثامن هرچه سریعتر از طریق اداره کل تربیت بدنی پیگیری شود تا این زمین ورزشی نیز بهره برداری و افتتاح گردد .
لازم بذکر است افشین داوری مدیرکل تربیت بدنی استان نیز در زمینه ساخت گرین های میدان گلف ورزشگاه ثامن بصورت چمن مصنوعی و مطابق با استاندارد های روز قول هرگونه مساعدت و همکاری را به سرپرست فدراسیون گلف اعلام نمود.
۱۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۷:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.