در پی کسب سهمیه المپیک لندن در تیراندازی و حضور تیم ملی هندبال جوانان در رقابتهای جهانی؛تبریک علی آبادی و افشار زاده به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور

در پی کسب سهمیه المپیک لندن در تیراندازی و حضور تیم ملی هندبال جوانان در رقابتهای جهانی؛تبریک علی آبادی و افشار زاده به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور
مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل، طی پیامهای جداگانه ای کسب نخستین سهمیه المپیک لندن توسط تیرانداز زن کشورمان در رقابتهای جهانی و صعود تیم ملی هندبال جوانان را به مسابقات جهانی تبریک گفتند.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در متن پیام تبریک  مهندس علی آبادی آمده است:این روز های خبرهای خوشی از موفقیت های جامعه ورزش کشورمان در عرصه داخلی و خارجی به گوش می رسد که نشان از همت بالای ورزشکاران ما در به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران عزیز در عرصه بین المللی دارد.

 کسب نخستین سهمیه المپیک لندن از سوی تیرانداز تیم ملی بانوان کشورمان در رقابتهای جهانی و همچنین موفقیت تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا و صعود به مسابقات جهانی را به دولت محترم، مسئولین فدراسیون و جامعه ورزش کشور و ملت بزرگ ایران تبریک گفته و امید می رود در سال همت مضاعف و کار مضاعف با سعی و تلاش خود پرچم مقدس کشورمان را در عرصه جهانی به اهتزاز در آوریم.

بدون تردید این موفقیت ها به دست نمی آمد مگر در سایه همدلی و تلاشهای مسئولین فدراسیون ، زحمات کادرفنی و ورزشکاران عزیز،لذا ضمن تبریک مجدد به پاس این موفقیت ها در عرصه ورزش، امید می رود تا در آینده همچنان شاهد این موفقیت های بزرگ برای ایران عزیز در میادین بین المللی باشیم.

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز ضمن تبریک کسب سهمیه المپیک از سوی مه لقا جام بزرگ عضو تیم ملی تیراندازی بانوان در رقابتهای جهانی و همچنین موفقیت تیم ملی هندبال در صعود به مسابقات جهانی به مسئولین سازمان تربیت بدنی و ملت بزرگ ایران گفت:بدون تردید این موفقیت ها بدست نمی آمد مگر در سایه الطاف الهی و حمایتهای بی دریغ مسئولین ازمجموعه ورزش وتلاش های مسئولین این دو فدراسیون و کادر فنی و بازیکنان که جای تقدیر و تشکر دارد.

بار دیگرخداوند منان را شاکرم که در این ایام عزیز "اعیاد شعبانیه" ملت بزرگ ایران بارها شاهد موفقیت های ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلفی در جهان بودند.

لذا ضمن تبریک مجدد و قدردانی از زحمات مسئولان فدراسیونهای هندبال و تیراندازی امید می رود تا با همت و تلاش خود حضور شایسته ای نیز در بازیهای آسیایی گوانگژو و دیگر رودیداهای بین المللی پیش رو داشته باشیم.
۱۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۷:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.