بعد از حضور در اردوی تیم ملی کاراته هند؛احسانی به تهران باگشت

علیرضا احسانی سرمربی اسبق تیم ملی کاراته و ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون که به منظور حضور در اردوی تیم ملی هند به این کشور سفر کرده بود روز گذشته به تهران بازگشت.


وی در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک در باره این سفر گفت:چند مدت پیش هندهای اصرار زیادی داشتند تا بر تمرینات تیم ملی کاراته آنان حاضر شده و بر نحوه کار مربیان و بازیکنانشان نظارت داشته باشم که من هم پذیرفته و به شهر چنا این کشور که محل برگزاری اردوی تیم ملی برای حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی بود رفتم.

وی ادامه داد:در آنجا متوجه شدم قبل از من برخی از مدرسین جهانی همچون الیوا و موریس هم به این کشور رفته اند  که این نشان میدهد آنها دارند برروی کاراته خود سرمایه گذاری می کنند ولی هندیها با توجه به جایگاه کاراته ایران در آسیا  حساب ویژه ای بر روی مربیان ایرانی باز می کنند ومن در این مدت ضمن بررسی نقاط ضعف آن ها در تمرین و مسابقه نکات لازم را به آنها یاداور شدم .
احسانی که تجربه مربیگی در تیمهای عربی را نیز دارد  تصریح کرد:اگر هندیها بر روی نقاظ ضعف خود نوع مبارزه و تمرینات بیشتر کار کنند خیلی بهتر از کشورهای عربی خواهند بود به هر حال مسئولان فدراسیون این کشور اصرار زیادی بر حضور دوباره من در اردوی این تیم داشتند و شاید چند مدت دیگر بار دیگر برای نظارت بر کار مربیان و بازیکنان کاراته این کشور به هند سفر کنم .

۱۰ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.