دکترسعیدلو: یک هزار واحد مسکونی به قهرمانان واگذار می شود

دکترسعیدلو: یک هزار واحد مسکونی به قهرمانان واگذار می شود
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی از واگذاری یک هزار واحد مسکونی به قهرمانان ورزش ایران اسلامی در آینده ایی نزدیک خبر داد.


دکتر علی سعیدلو با اعلام این مطلب به پایگاه خبری ورزش ایران گفت:با لطف و عنایت پروردگار و در ایام فرخنده ماه مبارک شعبان و درآستانه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند بزرگ این افتخار نصیب مسولان ورزش کشور شده تا پرونده احداث یک هزار واحد مسکونی با شرایط ویژه را برای قهرمانان ورزش ایران زمین باز کنیم با این امید که در آینده ایی نزدیک اکثر قهرمانان و نام آوران ورزش ایران صاحب خانه شوند.

دکتر سعیدلو افزود: این واحدهای مسکونی در شهرآفتاب- پردیس- هشتگرد-پاکدشت و دماوند احداث خواهد شد و صندوق حمایت از قهرمانان مراحل اجرایی طرح را آماده کرده است و مقرر شده تا ظرف یکسال واحدهای مسکونی فوق آماده شود تا در اختیار قهرمانان قرار گیرد.

رییس سازمان تربیت با تاکید بر این موضوع که واحدهای فوق با شرایطی ویژه در اختیار قهرمانان قرار خواهد گرفت افزود:این طرح با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران و به همت صندوق حمایت از قهرمانان احداث خواهد شد و شرایط به گونه ایی است که کل مبلغ آپارتمان اقساطی بوده و به صورت بازپرداخت اقساط از زمان تحویل در اختیار قهرمانان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: البته مبلغ اقساط هم به گونه ایی تنظیم خواهد شد که یک قهرمان بتواند با حداقل حقوق آن را پرداخت کند.

دکتر سعیدلو افزود: بدون شک مسکن یکی از دل مشغولی های همیشگی قهرمانان و ورزشکاران بوده است و ما امیدواریم با این طرح ورزشکاران و قهرمانان ما با فراغ بال در میادین ورزشی حاضر شوند و دغدغه ایی بابت مسکن نداشته باشند، به امید خدا این طرح بزرگ از زمان آغاز یک سال بیشتر به طول نخواهد انجامید تا با اجرای این کار بزرگ راه را برای پیشرفت ورزشکاران ایران اسلامی در میادین جهانی و آسیایی فراهم اوریم.

۹ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.