پس از حضور در اجلاس سرپرستان کاروانها؛افشارزاده: گوانگژو برای ارائه میزبانی ایده آل آماده است/ ستاد برگزاری تمامی پیش بینی ها را بعمل آورده

پس از حضور در اجلاس سرپرستان کاروانها؛افشارزاده: گوانگژو برای ارائه میزبانی  ایده آل آماده است/ ستاد برگزاری تمامی پیش بینی ها را بعمل آورده
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: با توجه به برنامه ریزی عالی و کار شبانه روزی چینی ها از هم اکنون می توان پیش بینی کرد که میزبانی بازیهای آسیایی به شکلی بسیار ایده آل و عالی خواهد بود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان پس از حضور در اجلاس سرپرستان کاروانهای اعزامی به شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی که در گوانگژو برگزار گردید گفت: این اجلاس در دو روز چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته برگزار شد که طی آن مسئولین ستاد برگزاری بازیها گزارشهای نهایی خود از فعالیتهای انجام شده و پیشرفت کار نسبت به نشست قبلی به اطلاع حاضرین رساندند.

وی ادامه داد: در ابتدای این نشست دو روزه تمامی شرکت کنندگان در توری ویژه از تمامی اماکن ورزشی ، استادیوم های ورزشی، دهکده و همچنین هتل محل اقامت مقامات این دوره از بازیها بازدید بعمل آوردند که در این خصوص باید اعلام داشت که چینی ها هم در زمینه ساخت و ساز و هم در زمینه تجهیز و ارائه امکانات بی نظیر کار کرده اند.

افشارزاده با اشاره به توجه ستاد برگزاری به تمامی پیش بینی ها و تدابیر لازم اظهار داشت: خوشبختانه تمامی استادیوم ها و دهکده بازیها مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و تمامی امکانات رفاهی و لازم نیز در آنها دیده شده تا شرکت کنندگان چه ورزشکار و چه خبرنگار با مشکلی مواجه نشوند.

دبیر کل کمیته المپیک از نزدیکی دهکده های اسکان ورزشکاران با دهکده خبرنگاران و داروان و نمایندگان کنفدراسیونها و فدراسیون های جهانی خبر داد و گفت: برای اولین بار در تاریخ برگزاری بازیها، ستاد برگزاری طوری برنامه ریزی کرده که محل اسکان و دهکده این سه گروه در کنار یکدیگر قرار دارد که خود این موضوع از بسیاری ناهماهنگی ها جلوگیری خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در حاشیه این نشست مسئولین کمیته های مختلف اعم از پروتکل،اسکان،مالی،ترانسپورت،صدورکارت،امنیت،بلیط مسابقات،رایانه و تغذیه گزارشات خود را از مراحل کار و فعالیت های صورت گرفته اعلام داشتند تا حاضرین در جریان کامل فعالیت ها قرار گیرند.

افشارزاده یاد آور شد: مورد دیگری که در این دوره از بازیها برای اولین بار در تاریخ بازیهای آسیایی و المپیک صورت خواهد گرفت برپایی مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازیها در محیطی خارج از استادیوم ورزشی است. بدین ترتیب که این مراسم ها در جزیره ای کوچک بنام (xhixinsh) که در میان رودخانه (pearl) در مرکز شهر گوانگژو واقع شده برگزار می گردد.
وی در ادامه گفت: کارت شناسایی(id card)  تمامی اعضای کاروان اعزامی با توجه به ضربالعجل های اعلا شده صادر گردیده و در نشستی که داشتیم نهایی و رفع نقش شد تا اواخر مرداد ماه به کمیته ملی المپیک ارسال شود.

افشارزاده در پایان تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی عالی و کار شبانه روزی چینی ها از هم اکنون می توان پیش بینی کرد که میزبانی بازیهای آسیایی به شکلی بسیار ایده آل و عالی خواهد بود. امیدوارم در کنار این میزبانی شایسته، ملی پوشان ما نیز عملکردی  قابل تقدیر داشته باشند تا در نهایت شاهد بازیهایی با کیفیت و ارزمند باشیم.



۹ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.