پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان-مجارستان؛اژدهاسواران آخرین مرحله از تمرینات خود را در دریاچه آزادی برگزار می کنند

پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان-مجارستان؛اژدهاسواران آخرین مرحله از تمرینات خود را در دریاچه آزادی برگزار می کنند
قایقرانان تیمهای ملی دراگون بت آقایان و بانوان کشورمان از فردا 10 مردادماه پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی خود را آغاز می کنند.



به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، ملی پوشان کشورمان تا 21 روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تمرینات خود را ادامه می دهند. قایقرانان دراگون بت ایران 31 مردادماه راهی مجارستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان می شوند تا خود را در برابر حریفان قدرتمند جهانی محک بزنند و برای موفقیت در بازیهای آسیایی گوآنگژو تجربه کسب کنند.

محمدرضا داداشی، سلمان فتحی نیا، امید سلیمانی، وحید حاجی زاده، میلاد حسن زادی، فرشاد مقیمی، مهدی خبازکهن، مهدی مهری و رضا بحرایی از گیلان ، پویان کاشانی، سجاد سلیمانی، پژمان کاشانی و محسن غفرانی از تهران، سجاد غریبی، مجید رسولی و هادی دریایی نژاد از بوشهر، روح ا... صالحیان و قاسم مظلومی از مازندران، حمزه پورجعفری از کرمانشاه، ارشید ناصری و سالار کبوتری از آذربایجان غربی، محمدزبرپور از هرمزگان، محمدرضا رضایی و جعفر برومند از فارس، میثم عباسی از خراسان شمالی، علی عالی پور از لرستان به سرمربیگری عباس محمدعلی ، مربیگری بوریس پولیاکف و دستیار مربیگری محمدعلی مرادپور در تیم ملی آقایان تمریناتشان را دنبال می کنند.

در تیم ملی بانوان نیز بنفشه رهگذر، بهنوش اکابری، سارا زینالی، فرشته احمدی، اعظم دانشور، فاطمه تات حصاری، مهرنوش داناپور، ندا طاهری، زهرا میرآخوری و نیلوفر موسوی از تهران، یاسمن دارپرنیان، شقایق امیرامجدی، مهرانه صیاد و میترا برزگر از گیلان، هما نجیبی فینی، سوگند صدیقی و شیدا رمضانی از هرمزگان، کیمیا مهدویانی و سمانه محققیان از اصفهان، فریبا زارع و مهناز زارع از آذربایجان شرقی، سحر حفظی از آذربایجان غربی، فاطمه مراد خانی از لرستان، کبری آبسالان از خوزستان و دیانا امینی و میترا عزیزی از خراسان شمالی زیر نظر عباس محمدعلی سرمربی، جان پری گریفیس مربی و عصمت باغچقی دستیار مربی خود به تمرین می پردازند.

مسابقات دراگون بت قهرمانی جهان 5 تا 7 شهریور ماه در مجارستان برگزار می گردد.
۹ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.