سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان:از اردوی روسیه نهایت استفاده را در المپیک سنگاپور خواهیم برد

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان:از اردوی روسیه نهایت استفاده را در المپیک سنگاپور خواهیم برد
اردوی تیم ملی نوجوانان در روسیه تاثیر بسزایی در آماده سازی بچه ها برای حضور در نخستین دوره بازیهای المپیک نوجونان داشت.
ناصر شهنازی سرمربی تیم  ملی والیبال نوجوانان ضمن اشاره به این موضع که چهارمین اردوی تیم خود را برای آمادگی بیشتر در این بازیها از روز گذشته آغاز کرده است  به سایت کمیته ملی المپیک گفت :تیم ملی نوجوانان تا 17 مرداد  در اردو خواهد بود و پس از 48 ساعت استراحت عازم بازیهای المپیک می شود .

وی در خصوص اردوی روسیه گفت: اردوی 13 روزه  روسیه که با هدف آشنایی تیم ملی با سبک بازیهای اروپایی برگزار گردید تجارب خوبی   برای تیم نوپای ما به همراه داشت در واقع  برگزاری بازیهای تدارکاتی با تیم روسیه و نتایج حاصله از آن علاوه بر این آشنایی ما را از نقاط قوت و ضعف تیم آگاه نمود .

شهنازی با تاکید بر  این موضوع که اردوی روسیه یکی از بهترین اردوهایی بود که بچه ها تا کنون  در آن شرکت داشته اند افزود: ما به تمامی  اهدافی که برای شرکت در این اردو داشتیم رسیدیم . علاوه برآن شرایط جوی بی سابقه روسیه از جهت بالا بودن درجه حرارت هوا در کنار سختیهایی که برای ورزشکاران داشت ، تجربه خوبی برای آشنایی با آب و هوای گرم و شرجی سنگاپور بود .

وی در پایان باتوجه به انگیزه بالای بازیکنان ، تمرینات صورت گرفته ، برنامه ریزی های انجام شده ، و اهداف طراحی شده  با اطمینان بالا از برگزاری بازی های خوب تیم ملی نوجوانان در المپیک سنگاپور سخن گفت.

۹ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.