جهت حضور در اجلاس سرپرستان کشورهای شرکت کننده در بازیهای آسیایی 2010؛افشارزاده راهی گوانگژو شد

جهت حضور در اجلاس سرپرستان کشورهای شرکت کننده در بازیهای آسیایی 2010؛افشارزاده راهی گوانگژو شد
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان جهت حضور در اجلاس سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی سال 2010 راهی گوانگژو شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نشست نهایی سرپرستان کاروانهای اعزامی به شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی طی امروز و فردا  در شهر گوانگژوی چین میزبان این دوره از بازیها برگزار می گردد که به همین منظور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان بهمراه خانم اسلامیان از کمیته روابط بین الملل روز گذشته راهی این اجلاس شدند.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست که با حضور سرپرستان کاروانها و نمایندگان تمامی کشورهای آسیایی شرکت کننده در این دوره از بازیها برگزار می گردد مسئولین کمیته های تخصصی ستاد برگزاری بازیها گزارشات خود را در خصوص فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده بمنظور ارائه میزبانی ایده آل ارائه می دهند. مسئولین کمیته های اسکان، ترانسپورت، تغذیه، امنیت، ستاد خبری، عمرانی و ساخت و ساز، صدور آی دی کارت و ... در این نشست گزارشات خود را به شرکت کنندگان در خصوص مراحل انجام کار ارائه می دهند.

ضمنا سرپرستان شرکت کننده در این اجلاس نیز هماهنگی های لازم اعم از هماهنگی نهایی در خصوص تعداد کاروان اعزامی، اسکان ورزشکاران ، خبرنگاران و همراهان کاروان ؛ تغذیه و بلیط مسابقات بعمل خواهند آورد.
۶ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.