علیرضا امینی:برای گوانگژو قول کسب طلا نداده ایم

علیرضا امینی:برای گوانگژو قول کسب طلا نداده ایم
شرایط بازیهای آسیایی دوحه با گوانگژو خیلی متفاوت است و ما در جلسات مختلف عنوان کرده ایم 3 مدال می گیریم ولی قول کسب طلا نداده ایم.

رئیس فدراسیون جودو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر بچه ها تمرینات خود را برای حضور در مسابقات مختلف کسب سهمیه المپیک زیر نظر کادر فنی ادامه می دهند و اگرچه بچه های ما نسبت به امتیازات مورد نظر کمی عقب هستند ولی مشکلی نبوده و در رقابتهای آینده این خلا را جبران می کنند.

وی ادامه داد:تا زمان بازیهای المپیک لندن نزدیک به 30 مسابقه انتخابی داریم و گرفتن مدال طلا در یک یا دو مسابقه نمی تواند دلیلی بر کسب سهمیه المپیک باشد، در واقع یک جودو کار باید در طی این همه مسابقه خود را در شرایط مطلوب نگه داشته و با جمع امتیازات لازم به المپیک اعزام شود و جودوکاران ما فرصت برای کسب امتیاازات لازم را دارند.

امینی در خصوص حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو می گوید:شرایط بازیهای آسیایی دوحه با گوانگژو خیلی متفاوت است و نمی توان براساس اینکه در بازهای قطر چکار کردیم در باره گوانگژو نظر قطی بدهیم به همن دلیل ما حرف از کسب 3 مدال زدیم ولی قول مدال طلا نداده ایم چون شرایط با گذشته خیلی فرق کرده و نمی توان نظر قطعی داد.
۶ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.