سعید آذری:ورزشی ام و به هیچ گروه و حزبی وابسته نیستم/به هیچ کس اجازه نمی دهم از استعفای من بهره برداری سیاسی کند

سعید آذری:ورزشی ام و به هیچ گروه و حزبی وابسته نیستم/به هیچ کس اجازه نمی دهم از استعفای من بهره برداری سیاسی کند
مدیر عامل مستعفی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: استعفای من فقط و فقط در راستای اصول انسانی و معرفت ورزشی صورت گرفت به همین خاطر هم اجازه نمی دهم عده ای از آن بهره برداری سیاسی کنند.

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک ؛سعید آذری مدیر عامل مستعفی باشگاه ذوب آهن ضمن بیان مطلب فوق افزود: متاسفانه بنا به دلایلی گروه همکار من یعنی اعضای هیات مدیره باشگاه از کار برکنار شدند که به همین دلیل نیز تشخیص دادم شرایط برای ادامه همکاری ام مساعد نیست و باید کناره گیری کنیم.

وی ادامه داد: اصول انسانی و معرفت ورزشکاری ایجاب می کرد در زمانیکه اعضای هیات مدیره باشگاه برکنار شده اند مسئولیتی بر دوش نداشته باشم و به هیات مدیره جدید باشگاه این فرصت و امکان را بدهم تا مدیر عاملی هماهنگ و هم خط خود انتخاب نمایند.

آذری با تاکید بر این نکته که به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست یادآور شد: همه مردم ایران سعید آذری را بعنوان یک ورزشکار و مدیر ورزشی می شناسند و به همین دلیل نیز اجازه نمی دهم عده ای از استعفای من بهره برداری سیاسی کنند.

وی در پایان گفت: چه در دوران ورزش قهرمانی و چه در دوران مدیریتم وابسته به هیچ گروه و حزب و جریانی نبوده ام و تمام هدف و نگاهم ورزش و اعتلای آن بوده است. همیشه و در همه حال نیز به فکر خدمت و خدمت رسانی به ملتم بوده ام که امیدوارم توانسته باشم در طول این سالها گوشه ای از دین و محبتهای آنان را جبران کرده باشم.

 

۹ خرداد ۱۳۸۸ ۱۵:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.