پنجمین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برگزار شد؛4 سانداکار در آستانه رسیدن به گوانگژو

پنجمین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در بخش ساندا امروز یکشنبه سوم مردادماه در 2 رده آقایان و بانوان در سالن آکادمی ووشو برگزار شد که 4 سانداکار در آستانه پوشیدن پیراهن تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو قرار گرفتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در رده بانوان و در وزن 52- کیلوگرم راضیه طهماسبی که در مسابقه قبلی مغلوب الهه منصوریان شده بود، امروز با حساب 2 بر یک حریف خود را شکست داد تا کار به دیدار سوم کشیده شود.


در وزن 56- کیلوگرم نیز خدیجه آزادپور در راند دوم شهربانو منصوریان را ناک اوت کرد تا برای دومین بار حریف خود را مغلوب نماید و مسافر گوانگجو شود.
اما در بخش آقایان و در وزن 56- کیلوگرم، سلمان ترکی با حساب 2 بر صفر مسعود انصاری را شکست داد تا با 2 برد متوالی در آستانه رسیدن به گوانگجو قرار بگیرد.
در وزن 60- کیلوگرم محسن محمدسیفی برای دومین بار طی 2 راند متوالی علی یوسفی را شکست داد تا او هم شانس زیادی برای رفتن به گوانگجو نصیبش شود.
در وزن 65- کیلوگرم جواد آقایی در 2 راند متوالی حبیب بهمنی را شکست داد تا دیدارهای بعدی تکلیف این وزن را مشخص کند.
در وزن 70- کیلوگرم سجاد عباسی با نتیجه 2 بر صفر مجتبی حسین زاده را مغلوب نمود تا تکلیف این وزن هم در دیدارهای بعدی مشخص شود.
و بالاخره در وزن 75- کیلوگرم حمیدرضا قلی پور بار دیگر و با حساب 2 بر صفر امیر فضلی را شکست داد.


گفتنی است، از 5 وزن آقایان نفرات برتر 4 وزن جواز حضور در بازی های آسیایی گوانگژو را پیدا خواهد کرد ولی در ساندای بانوان نفرات برتر 2 وزن 52- و 56- کیلوگرم رهسپار گوانگژو خواهند شد که البته حضور آزادپور در وزن 56- کیلوگرم در بازی های آسیایی قطعی شده است.

۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۶:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.