پیام تبریک رئیس و دبیر کل کمیته به قهرمانی عضو تیم ملی روئینگ در مسابقات جهانی

پیام تبریک رئیس و دبیر کل کمیته به قهرمانی عضو تیم ملی روئینگ در مسابقات جهانی
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیامهای جداگانه ای ، قهرمانی محسن شادی نماینده زیر 23 سال ایران در مسابقات جهانی روئینگ آلمان را به ملت و جامعه ورزش کشور تبریک گفتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک مهندس علی آبادی در پی این موفقیت آمده است؛این روزها به کرات شاهد افتخار آفرینی و موفقیت تیم های ملی کشورمان در عرصه های مختلف ورزش آسیا و جهان هستیم که نوید بخش روزهای خوش برای ورزش ایران در آینده می باشد .

لذا ضمن تبریک موفقیت ورزشکار کشورمان در کسب مدال طلای رقابتهای جهانی به دولت محترم ، ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور و خسته نباشید به مجموعه زحمتکش فدراسیون ،کادر فنی و ملی پوشان عزیز ، امید می رود تا با همت و تلاش مضاعف در سالجاری بتوانیم در دیگر رقابتهای پیش رو در عرصه قاره ای و جهانی پرچم پر افتخار کشورمان را بارها به اهتزاز در آورده و دل ملتی را شاد کنیم.

هچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ضمن تبریک موفقیت نماینده ایران در مسابقات جهانی روئینگ به سازمان تربیت بدن،ملت و جامعه ورزش کشور گفت:امروزه بر خلاف گذشته دیگر موفقیت های ورزشی کشورمان تنها به رده سنی بزرگسالان و در چند رشته محدود خلاصه نمی شود بلکه با توجه به اینکه طی سالهای اخیر فدراسیونهای مختلف به استعداد یابی و پشتوانه سازی در تیم های خود توجه خاصی دارند بدون شک ثمره تلاش های شبانه روزی خود را ابتدا در رقابتهای رده ستنی پایین و سپس بزرگسالان خواهند دید.
بی تردید این افتخارات پل پیروزی است برای موفقیت در بازیهای آسیایی گوانگژو و المپیک لندن، لذا ضمن خسته نباشید به مجموعه زحمتکش فدراسیون قایقرانی که انصافا تلاش بسیاری در این زمینه می کنند امید می رود این موفقیت ها انگیزه ای باشد در بین خانواده ها و جوانان در توجه بیشتر به مقوله ورزش.

۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۵:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.