محسن شادی برای بار دوم بر قله روئینگ جهان ایستاد

مدال طلای مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان برای دومین سال متوالی برگردن محسن شادی قایقران تیم ملی روئینگ کشورمان آویخته شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، شادی که چهره شناخته شده روئینگ جهان می باشد با حضورش در این رقابتها و درخشش در مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی حریفانش را به اندیشیدن به مدال نقره واداشت. وی که سال گذشته نیز توانایی های خود را به رخ حریفان کشیده بود برای یک بار دیگر موفق شد مدال طلای رقابتهای جهانی را از آن خود کرده و پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آورد.

محسن شادی در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان در رشته سبک وزن تکنفره با هانس اوبرنو از بلژیک، الکساندر پیلات از فرانسه، پیتر چمبرز از انگلستان، کریستین هاچبراک از آلمان و آیلسون سیلوا از برزیل مسابقه داد.

شادی که در لاین 4 قرار داشت، تا مسافت 500 متر به عنوان قایق دوم حرکت می کرد ، با اعتماد به نفس و آمادگی کامل توانست در پایان با زمان 7:17.92 دقیقه به عنوان مرد طلایی این مسابقات از خط پایان عبور کرد.

این در حالیست که با توجه به ثبت رکورد مسابقات، شادی در پی شکستن رکورد جهانی بود، باد شدید و مخالف مانع از رسیدن به این موفقیت شد.

در این مسابقه پیتر چمبرز از انگلستان با زمان 7:19.59 دقیقه دوم شد، آیلسون سیلوا از برزیل با زمان 7:22.38 دقیقه، الکساندر پیلات از فرانسه با زمان 7:23.78 دقیقه، کریستین هاچبراک از آلمان با زمان 7:25.65 دقیقه و هانس اوبرنو از بلژیک با زمان 7:26.17 دقیقه رده های سوم تا ششم را به دست آوردند.
۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.