در نشست مشترک کمیته و سازمان تصمیم گرفته شد؛کاروان 52 نفره ایران در قالب 13 رشته به المپیک نوجوانان اعزام خواهد شد

در نشست مشترک کمیته و سازمان تصمیم گرفته شد؛کاروان 52 نفره ایران در قالب 13 رشته به المپیک نوجوانان اعزام خواهد شد
نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار و در خصوص چگونگی آماده سازی تیمهای اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان(سنگاپور) و بازیهای آسیایی (گوانگژو) بحث و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته گزارش کاملی از فعالیت های انجام شده برای آماده سازی تیم های اعزامی به المپیک نوجوانان و بازیهای آسیایی با توجه به بازدید های مستمر و سرزده از اردوهای تیمهای  ملی و گزارشات ناظرین و برنامه های اجرا شده ارائه داد.


در ادامه در خصوص بودجه مورد نیاز بازیها ، اعضای هیات اجرایی باپیگیریهای لازم  خواستار اعطای به موقع بودجه   باقی مانده (50 درصد) با توجه شرایط مهم زمانی و شمارش معکوس شروع بازیها برای آماده سازی تیمها شدند.

همچنین در ادامه نشست فوق با توجه به جلسه ای که روز گذشته مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل با دکتر سعید لو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در محل سازمان داشتند بعد از بررسیهای لازم تصمیم گرفته شد اگر چه مسئولین فدراسیون  8 رشته اعزامی به  رقابتهای سنگاپور (از مجموع 13 رشته) برای کسب مدال در المپیک نوجوانان شانسی برای خود قائل نیستند ولی با توجه به برگزاری اولین دوره این رقابتها و زحماتی که فدراسیونها و ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک و آمادگی لازم کشیده اند و با توجه به تاکید کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا مبنی بر حضور کلیه کشورها ،تمامی رشته هایی که موفق به کسب سهمیه المپیک سنگاپور شده اند عازم این بازیهای شوند.

بدین ترتیب تمامی 52 ورزشکار از 13 رشته اعزامی به این رقابتها اعم از رشته هایی که شانس کسب مدال دارند یا خیر در ترکیب کاروان اعزامی قرار داشته و به این بازیهای اعزام می شوند.

در پایاین اعضای هیات اجرایی کمیته با توجه به بهره گیری از تجارب کارشناسان کانوان پرورشی فکری کودکان و برگزاری کلاسهای مختلف عملی و تئوری فرهنگی ،هنری ،نقاشی و... برای حضور منظم و ارائه فرهنگ زیبای ایرانی اسلامی به نمایندگان دیگر کشورها تاکید کردند.

تیراندازی با کمان(1نفردختر)،وزنه برداری(2نفر پسر)،بسکتبال(4پسر)،تکواندو (2پسر و 1 دختر)؛شنا(2پسر)،فوتبال(18دختر)،کشتی فرنگی(2پسر)،کشتی آزاد (1پسر)؛تیراندازی(1پسر و 1دختر)،جودو(2پسر)،بوکس(1پسر)،والیبال(12پسر)،دوومیدانی(1پسر)، و قایقرانی (1پسر) در قالب کاروان اعزامی ایران عازم این بازیهای خواهند شد.
۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.