تهران میزبان مسابقات بین المللی جایزه بزرگ تیراندازی

به پیشنهاد فدراسیون تیراندازی ایران و استقبال کنفدراسیون آسیایی این رشته ، مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی مهرماه در تهران برگزار می گردد .


نواب نوری دبیر فدراسیون تیراندازی با اعلام این مطلب به  سایت کمیته ملی المپیک گفت؛ مسابقات در سطح بین المللی برگزار می شود و  از 25 کشور آسیایی و اروپایی جهت شرکت در این رقابت ها دعوت بعمل آمده است.

وی در پاسخ به اهمیت این مسابقات گفت : با توجه به حساسیت بازیهای آسیای گوآنگژو و فقدان مسابقه مهم در سطح آسیا تا زمان برگزاری این مسابقات  و از طرفی احساس نیاز برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در گوآنگژو از مهمترین دلیلی برگزاری این رقابتهاست.

نوری هدف از میزبانی این مسابقات را چنین اظهار داشت : در پی آن بودیم که ضمن آمادگی تیم برای مسابقات آسیایی شرایطی فراهم شود که  اعتما به نفس تیراندازان ما هم بالا رود که این مهم تنها از طریق میزبانی ایران امکان پذیر بود  در عین حال نمایش تجهیزات تیراندازی ایران از دیگر دلایل این تصمیم بود .
این مسابقات در 16ماده این رشته با تاکید بر مواد مسابقات آسیایی آن در مجتمع تیراندازی تهران اوایل مهرماه برگزار می گردد.

لازم به توضیح است تیم ملی ایران جهت حضور در مسابقات جهانی مونیخ تمرینات خود را در  کشور اتریش ادامه داده و تا 5 روز دیگر وارد آلمان می شود .
۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.