درخشنده:مسابقات ارومیه و اتریش تدارکاتی مناسبی برای جهانی ایتالیا و آسیایی گوانگژو خواهد بود

درخشنده:مسابقات ارومیه و اتریش تدارکاتی مناسبی برای جهانی ایتالیا و آسیایی گوانگژو خواهد بود
حضور تماشاچیان علاقمند به این رشته و نامگذاری ارومیه به عنوان پایتخت والیبال کشور ، از دلایل مهم انتخاب این شهربرای میزبانی دومین دوره مسابقات جام مردان آسیا بود .
با آغاز شمارش معکوس برای برگزاری دومین دوره مسابقات جام مردان آسیا تیم ملی ایران از روز جمعه  به منظور  آماده شدن در این رقابت ها  وارد ارومیه شد و زیر نظرحسین معدنی تمرینات خود را شروع نمود. سعید درخشنده دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک در ادامه تصریح کرد: این رقابت ها با حضور 8 تیم برتر مردان آسیا آغاز می شود که زمان ورود تیمها از هشتم مرداد می باشد و تیمها در هتل مهمانسرای شهر ارومیه اسکان می یابند.

وی ادامه داد:رقابت با مردان برتر آسیا  مقدمه ای برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا می باشد که از 18  شهریور ماه سالجاری  در ایتالیا برگزار می شود البته  پیش از مسابقات جهانی  تیم ملی عازم اتریش می شود تا در تورنمنت این کشور که بین میزبان، پرتوریکو ، چین و تیم ملی ایران برگزار می شود شرکت کند.

 درخشنده تصریح کرد :حضور تیم ملی والیبال در این رقابتها تاثیر بسزایی در آمادگی بچه ها برای حضور در بازیهای آسیایی و جهانی خواهد داشت و مسعود یزدان پناه و امید فولادی نژاد دو دداور ایرانی حاضر در این رقابتها می باشند.


شایان ذکر است ؛چین تایپه ، ایران ، اندونزی و چین در گروه الف  و کره ، استرالیا ، قزاقستان و ژاپن در گروه ب این رقابت ها حضور دارند.


لازم به توضیح است اولین دوره این مسابقات  در کشور تایلند برگزار گردید که تیم ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی گردید.
۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.