سرمربی چینی تیم ملی تالو:تالوی ایران پیشرفت چشمگیری داشته است

سرمربی چینی تیم ملی تالوی کشورمان اظهار داشت: تالوی ایران نسبت به 4 سال پیش که برای اولین بار به ایران آمدم پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مو نینگ سرمربی چینی تیم ملی تالوی کشورمان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی خیلی خوب فدراسیون در طول این 4 سال تالو در ایران پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است، البته باید گفت هنوز هم جا برای پیشرفت وجود دارد و در آینده باید تلاش بیشتری صورت پذیرد.

وی با اشاره به آمادگی بالای ملی پوشان حاضر در اردو خاطر نشان ساخت: بازیکنان به آمادگی نسبتاً خوبی رسیده اند اما باز هم جای کار دارند و باید در ادامه تمرینات به آمادگی کامل دست یابند.

مونینگ در مورد اردوی تیم ملی در چین تأکید کرد: در حال حاضر با توجه به حساسیت بسیار بالای بازی های آسیایی گوانگژو اکثر کشورهای آسیایی در چین اردو برگزار می کنند و مطمئناً این اردو می تواند برای ما بسیار مفید واقع شود.

سرمربی چینی تیم ملی تالوی کشورمان در پایان با اشاره به برنامه ریزی مناسب فدراسیون برای اردوها تصریح کرد: با توجه به حمایت های بی شائبه فدراسیون، مدیریت دلسوزانه دکتر علی نژاد و تلاش ملی پوشان نتیجه خوبی را برای تیم ملی ایران در گوانگژو پیش بینی می کنم اما نمی توان از حالا گفت که چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.

۲ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.