خمسه و قادریان نمایندگان کشتی فرنگی ایران در المپیک نوجوانان سنگاپور / مهران شیخی تنها نماینده‌ی اعزامی کشتی آزاد

خمسه و قادریان نمایندگان کشتی فرنگی ایران در المپیک نوجوانان سنگاپور / مهران شیخی تنها نماینده‌ی اعزامی کشتی آزاد
مهرداد خمسه و یوسف قادریان فرنگی‌کار وزن 42 و 69 کیلوگرم و مهران شیخی آزادکار نوجوان وزن 46 کیلوگرم جهت حضور در مسابقات المپیک نوجوانان سنگاپور انتخاب شدند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان روز گذشته تصمیم گرفت تا برای مسابقات المپیک نوجوانان سنگاپور مهرداد خمسه در وزن 42 کیلوگرم و یوسف قادریان در وزن 69 کیلوگرم را انتخاب کند. البته قرار بود که یوسف قادریان در وزن 76 کیلوگرم برای تیم کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند کشتی بگیرد ولی پس از جلسه‌ی کادر فنی در روز گذشته و با توجه به اهمیت کسب مدال در این مسابقات در نهایت مربیان تصمیم گرفتند تا قادریان را به سنگاپور اعزام کنند.

مهرداد خمسه نیز که جزو نفرات دعوت شده به تیم کشتی فرنگی نوجوانان بود با توجه به شرایط وزنی مناسب خود در وزنی به این مسابقات اعزام می‌شود که پیش از این بهروز ملکی سهمیه‌ی آن را در مسابقات گزینشی ازبکستان کسب کرده بود.

گفتنی است، به جای یوسف قادریان، امیرحسین مولایی در وزن 76 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی نوجوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کند.

در کشتی آزاد نیز براساس تصمیم کادر فنی مهران شیخی در وزن 46 کیلوگرم به عنوان نماینده‌ی کشورمان راهی مسابقات المپیک سنگاپور خواهد شد.
۲ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.