دبیر فدراسیون تیراندازی :در صدد حفظ رنکینگ تک رقمی خود هستیم

دبیر فدراسیون تیراندازی :در صدد حفظ رنکینگ تک رقمی خود هستیم
پنجاهمین دوره مسابقات جهانی تیراندازی 8 مرداد ماه به مدت 12 روز در مونیخ آلمان برگزار می گردد که به همین منظور تیم ملی تیراندازی ایران برای حضوری موفق در این مسابقات از 20 تیر در کشور اتریش اردو زده است.

نواب نوری دبیر فدراسیون تیرانداری با ابراز خرسندی از نتایج بدست آمده در مسابقات دوستانه با کشورهای حاضر در اردوی اتریش به سایت کمیته ملی المپیک گفت: نتایج برای ما رضایت بخش بود اگرچه که به دلیل شرایط متفاوت این  رشته و رقابت تنگاتنگ تیراندازان پیش بینی نتیجه نهایی برایمان دشوار است .

در حال حاضر تیم ملی به مربیگری آقایان لازلو ( مجارستانی) و بلازنی( استرالیایی)در اتریش در حال تمرین می باشند  و تا  زمان باقی مانده تا شروع مسابقات جهانی تیم ما فقط تمرین خواهد داشت .

دبیر فدراسیون تیراندازی حضور تیم ایران در این مسابقات را از دو جنبه حائز اهمیت دانست : آمادگی تیم برای حضور در بازیهای آسیایی گوآنگژو  و حفظ رنکینگ های کسب شده .

 وی در ادامه افزود : ما برای اولین بار در تاریخ تیراندازی ایران موفق به کسب رنکینگ تک رقمی شده ایم و در صدد حفظ و بالاتر بردن آن هستیم .

نوری در پاسخ به وضعیت نوجوانان سهمیه دار در المپیک سنگاپور گفت : دو تیرانداز نوجوان ما در قالب تیم جوانان عازم مسابقات جهانی می شوند تا آمادگی لازم برای المپیک را کسب نمایند و در حال حاضر در اردوی اتریش بسر می برند.

لازم به توضیح است  مسابقات جهانی تیراندازی بعد از بازیهای المپیک مهمترین رویداد ورزشی این رشته محسوب می گردد که هر چهار سال یکبار برگزار می گردد که تیم ایران متشکل از 32 تیرانداز17 خانم و 15 آقا در این رقابت ها شرکت می نماید .


۲ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.