سیدمهدی هاشمی: حمایت کنفدراسیون تیراندازی آسیا موجب رونق مسابقات جایزه بزرگ تهران خواهد شد

در نشست مشترکی که با حضور سیدمهدی هاشمی و شیخ سلمان آل‌صباح در کویت برگزار شد، مستندات مربوط به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تهران در مهرماه امسال ارائه گردید.
به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک ، سیدمهدی هاشمی در نشست روز دوشنبه با شرح کامل کمیت و کیفیت چگونگی برگزاری مسابقات جایزه بزرگ گفت: حمایت کنفدراسیون تیراندازی آسیا و کشورهای دوست و برادر منطقه موجب رونق این مسابقات خواهد شد.

شیخ سلمان که پیش از این نیز از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تهران حمایت خود را اعلام کرده بود، در ادامه این نشست گفت: کنفدراسیون تیراندازی آسیا از مسابقات جایزه بزرگ تهران و تثبیت آن به عنوان یک رویداد دائمی در تقویم فدراسیون جهانی تیراندازی حمایت می‌کند.

رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا تصریح کرد: این کنفدراسیون از برگزاری این مسابقات و برنامه‌های مانند آن در ایران کامل حمایت می‌کند، چرا که راهی برای توسعه ورزش تیراندازی و معرفی امکانات آن است.

گفتنی است در این نشست علاوه بر اعضای هیات رییسه فدراسیون تیراندازی کویت و رییس کنفدراسیون تیراندازی کشورهای  عربی، تعدادی از مسئولان ورزش کویت نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است در این جلسه مذاکراتی نیز در خصوص هماهنگی برای اجلاس مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی جهانی، موضوع آکادمی تیراندازی آسیا و میزبانی مسابقات بین‌المللی انجام شد.

مسابقات جایزه بزرگ تهران در مهرماه سال جاری و در تمامی رشته‌های تیراندازی در سطح بین‌المللی در ایران برگزار خواهد شد.

۳۰ تیر ۱۳۸۹ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.