پیش از اعزام به المپیک نوجوانان سنگاپور؛اعضای کاروان اعزامی در اردوی مشترک رامسر حضور می یابند

پیش از اعزام به المپیک نوجوانان سنگاپور؛اعضای کاروان اعزامی در اردوی مشترک رامسر حضور می یابند
اعضای کاروان اعزامی کشورمان به المپیک نوجوانان سنگاپور پیش از اعزام به این دوره از بازیها، اردویی یک هفته ای را در رامسر برپا می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمتیه ملی المپیک، طبق تصمیم اعضای هیات اجرایی و سرپرست کاروان و همچنین درخواست فدراسیونهای اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان سنگاپور، اعضای کاروان اعزامی به این دوره از بازیها پیش از اعزام به سنگاپور در اردویی یک هفته ای که در منطقه رامسر برگزار خواهد شد حضور می یابند تا ضمن حضور در شرایط آب و هوایی مطابق با کشور میزبان بتوانند در فعالیتهای آموزشی فرهنگی و گروهی در نظر گرفته شرکت نمایند.

بر اساس این گزارش،طبق هماهنگی های بعمل آمده و موافقت مسئولین تیم ها این اردو از تاریخ10 تا 16 مرداد ماه در اردوگاه فرهنگی ورزش شهید چمران رامسر برپا می شود که کمیته ملی المپیک برای رفت و بازگشت اعضای کاروان اعزامی هواپیمای اختصاصی تهیه می نماید.

در این مرحله از اردو در کنار تمرینات آماده سازی، آموزشهای لازم از قبیل مسایل فرهنگی، مبارزه با دوپینگ، نحوه مصاحبه با رسانه ها، طرز برخورد با حریفان و رقبا، روزه داری در کشور میزبان و ... به اردونشینان ارائه خواهد شد.

 این اردو بعنوان اردوی مشترک کاروان اعزامی به بازیها برای ایجاد هماهنگی های لازم بین اعضای کاروان اعزامی برای اولین بار در ورزش کشور برگزار می شود.
۳۰ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.