طی دیدار سرزده افشارزاده از اردوی تیم ملی کشتی صورت گرفت؛نشست هماهنگی دبیر کل کمیته با یزدانی خرم در خانه کشتی

طی دیدار سرزده افشارزاده از اردوی تیم ملی کشتی  صورت گرفت؛نشست هماهنگی دبیر کل کمیته با یزدانی خرم در خانه کشتی
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن بازدید از روند آماده سازی اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در راستای نظارت و ارزیابی بر روند آماده سازی کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی گوانگژو عصر روز گذشته با حضور در خانه کشتی تهران از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان بازدید بعمل آورد.

در حاشیه این دیدار محمد رضا یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی ضمن خیر مقدم به افشارزاده گزارشی را از فعالیت های این فدراسیون ارائه کرد.

یزدانی خرم با تاکید بر این موضوع که کشتی روزهای شلوغ و حساسی را پشت سر می گذارد اظهار داشت: در پیش بودن مسابقات جهانی در بزرگسالان و همچنین بازیهای آسیایی گوانگژو که از اهمیت بسیار بالایی برای کشورمان برخوردار است و همزمانی تمرینات اعضای این تیمها با رویدادهای آسیایی و جهانی در رده های سنی مختلف باعث شده تا جنب و جوش بسیار بالایی در خانه کشتی ایجاد شود.

وی ادامه داد: کشتی بعنوان ورزش ملی ایران باید تمامی توقعات را برآْورده سازد که انجام این خواسته نیازمند حمایتی همه جانبه از سوی تمامی دستگاهها می باشد. از کمیته ملی المپیک به دلیل توجه و حمایت از این رشته تشکر می کنم وبا توجه به حساسیت مسابقت کشتی در سالجاری حمایت های بیشتری از ما داشته باشند.

افشارزاده نیز ضمن تقدیر و تشکر از رئیس فدراسیون کشتی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و خسته نباشید به ورزشکاران اظهار کرد: بحث کشتی در این ایران با سایر رشته ها متفاوت است.
 مردم موفقیت ها و شکست های این رشته را طی سالیان دور تاکنون با گوشت و پوست خود در بازیهای مهم آسیایی و المپیک همچنین میادین آسیایی و جهانی لمس کرده اند و مطمئنا طعم پیروزی ملی پوشان این رشته پهلوانی برایشان متفاوت بوده و می باشد.
وی ادامه داد: همه اهالی ورزش بخوبی می دانند که کشتی از اولین دوره بازی‌های آسیایی و المپیک برای کشورمان مدال آوری کرده و پرافتخار ترین رشته این مرز و بوم است.
امیدوارم کشتی گیران عزیز اعزامی به گوانگژو با درک شرایط و ماموریت ویژه ای که بر عهده دارند بتوانند زمینه شادی دل مردم و مسئولین کشور را فراهم سازند.ما نیز پر رنگ تر از قبل در کنار این رشته ورزشی خواهیم بود تا هم به ماموریت خود عمل کرده باشیم و هم اینکه بتوانیم تمامی مشکلات و نیازهای شما را رفع کنیم.
 
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان نیز در این بازدید وضعیت اردونشینان را ایده آل اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در اردو شرایط خوبی را شاهد هستیم و مشکل خاصی نداریم. باید تمرینات و حضور در تورنمنت ها منظم پیگیری شود تا بتوانیم تیم اصلی را انتخاب و معرفی کنیم.

وی ادامه داد: اردونشینان با انگیزه بالایی در حال پیگیری تمرینات هستند و مربیان نیز از جان و دل برای آنان وقت و زمان می گذارند. انسجام خوبی در اردو ایجاد شده که همین موضوع را نیز رمزی برای موفقیت های آتی این تیم می دانم.
وی در پایان گفت: کادر فنی، فدراسیون و اردونشینان تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا بتوانند دوشادوش سایر تیمهای حاضر در کاروان اعزامی برای کشورمان افتخار بیافرینند.

۳۰ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.