ناظر کمیته ملی المپیک در بسکتبال : شاید ایران و چین دو تیم فینالیست گوانگژو باشند

ناظر کمیته ملی المپیک در بسکتبال : شاید ایران و چین دو تیم فینالیست گوانگژو باشند
مهران سررشته گفت ما در ایتالیا و جام ویلیام جونز تایوان که بازی هایی جهت کسب آمادگی برای بازی های گوانگژو است تجربه جدید بازی بدون حامد حدادی را آزمودیم که اتفاقا موفق هم بودیم و این تجربه ای برای آزمودن بازی بدون تکیه به بازیکنان بود.
ناظر کمیته ملی المپیک در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت ؛ تمرینات بسکتبال بصورت منظم از 4 اردیبهشت ماه 89 آغاز و تا 16 تیر ماه  در تهران ادامه داشت . 17 تیر تیم به ایتالیا اعزام شد و قرار بود ایتالیا ، مجارستان ، ایران و اردن در این مسابقات شرکت کنند که متاسفانه  اردن حضور نیافت ولی در کل تجربه خوبی برای بچه ها بود.

مهران سررشته افزود : تیم ملی کشورمان پس از یک بازی خوب با مجارستان و ایتالیا از آنجا بازگشت و در 22 تیر راهی تایوان شدند تا در مسابقات جام ویلیام جونز که به مدت یک هفته در تایوان برگزار می شد حضور یابد و تاکنون با تیم هایی از کشورهای فیلیپین ، تایوان2 ، استرالیا ، ژاپن و لبنان بازی کرد و همه را مغلوب خود ساخت و قهرمان جام ویلیام جونز تایوان شد. اردوی تیم ملی کشورمان در تایوان امروز به پایان می رسد و بچه ها به میهن عزیزمان باز می گردند.

مهران سررشته تصریح کرد ؛ ما در این بازی ها تجربه جدید بازی بدون حامد حدادی ، را که همیشه تصور می شد ستون اصلی بسکتبال ماست ، آزمودیم وی تصریح کرد حامد حدادی بازیکن بسیار خوبی است و واقعا از ستون های اصلی تیم ماست ولی این بار ایشان به خاطر لیگ تابستانی حرفه ای آمریکا در آمریکا بود و  ما مجبور شدیم بدون او در این بازی ها شرکت کنیم و این برای تیم بسیار خوب بود چون تجربه عدم تکیه به بازیکن را داشتیم.

وی در خاتمه با تمجید از آقای ماتیج ایشان را یک مربی بسیار علاقمند ، منظبط ، خوش اخلاق و با برنامه خواند و افزود: فدراسیون بسکتبال و دست اندرکاران بسیار خوب کار می کنند و فکر می کنم به خواست خدا  اگر همه چیز به روال طبیعی پیش برود و بدشانسی نیاوریم در بازی های گوانگژو قائدتا با چین در بازی فینال رقابت خواهیم کرد.
۳۰ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.