جهت کسب آمادگی بیشتر در بازی های آسیایی گوانگژو؛ دبیر فدراسیون شطرنج : ملی پوشان به اردوی برون مرزی آلمان و یونان می روند

جهت کسب آمادگی بیشتر در بازی های آسیایی گوانگژو؛ دبیر فدراسیون شطرنج : ملی پوشان به اردوی برون مرزی آلمان و یونان می روند
هادی کریمی دبیر فدراسیون شطرنج کشورمان در گفتگویی با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت که تیم ملی شطرنج آقایان و بانوان پیش از حضور در بازی های آسیایی به اردوی برون مرزی آلمان و یونان اعزام خواهند شد.

وی ضمن بیان این مطلب که با توجه به نحوه برگزاری مسابقات شطرنج در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی که به صورت سریع و کلاسیک خواهد بود، افزود: ملی پوشان ما نیز برای کسب آمادگی هر چه بیشتر در این دوره از بازی های آسیایی به مسابقات شطرنج سریع در آلمان و مسابقات کلاسیک در یونان اعزام خواهند شد.

کریمی در ادامه گفت: در حال حاضر، تیم ملی شطرنج بانوان در محل این فدراسیون خود را برای بازی های آسیایی گوانگژو آماده می کند و اردوی آماده سازی ملی پوشان پسر نیز هفته گذشته به پایان رسید.

وی در خاتمه تصریح کرد:البته تیمهای چین و هند قهرمانان سنتی شطرنج بوده و کار برای ما جهت کسب عنوان اول و دومی خیلی سخت است و فعلا به برنز فکر می کنیم مگر اینکه بچه ها از پس نمایندگان این دو کشور بر بیایند.


۳۰ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.