نائب رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری:با میزبانی موفق مسابقات آسیایی موتورکراس به جهانی شدن می اندیشیم

نائب رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری:با میزبانی موفق مسابقات آسیایی موتورکراس به جهانی شدن می اندیشیم
به دنبال کسب میزبانی مسابقات موتور کراس از اتحادیه آسیا ، فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران دومین دوره این مسابقات در سال 2010 را برگزار می نماید تا شانس میزبانی جهانی آن را نیز داشته باشد .


حسین شهریاری نائب رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: این مسابقات از 20 شهریور ماه با حضور 15 کشور در مجموعه ورزشی آزادی –پیست موتور سواری- آغاز و  و پس از سه روز پایان می پذیرد که میزبانی موفقیت آمیز ما دراین مسابقات  می تواند مقدمه ای برای کسب میزبانی مسابقات جهانی موتور کراس در سال 2011 باشد.

وی ادامه داد :با 7 موتور سوار در این رقابت ها حضور خواهیم داشت که در حال حاضر تحت مربیگری آقای یان پاستما  هلندی تمرین می کنند .

شهریاری در پاسخ به ملیت داوران  و میزان آشنایی آنها با آخرین قوانین و مقررات بین المللی گفت : قضاوت مسابقات را داوران ایرانی برعهده دارند و مقرر است طی یک دوره سه روزه از سوی اتحادیه آسیا این داوران تحت آموزش قرار گیرند .
 
وی درخاتمه اظهار داشت :با توجه به افتخاری که ایران در برگزاری اولین دوره  این مسابقات در سال 2008 کسب نمود و طی آن به عنوان بهترین برگزار کننده سال  از سوی فدراسیون جهانی و اتحادیه آسیا انتخاب گردید ، سطح برگزاری مسابقات اخیراز لحاظ کمی و کیفی با توجه به اقدامات و برنامه ریزیهای صورت گرفته  در سطح مطلوبی خواهد بود تا رضایت تیمهای حاضر در این رقابتها جلب شود چرا که هدف ما میزبانی رقابتهای جهانی است .


۲۹ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.