نائب رئیس فدراسیون شمشیربازی:رقبای آسیایی ایران به یک یا دو کشور محدود نمی شوند

نائب رئیس فدراسیون شمشیربازی:رقبای آسیایی ایران به یک یا دو کشور محدود نمی شوند
دور دهم اردوهای آمادگی برای مسابقات آسیایی گوانگژو هفته آینده در کیش به مدت 10 روز برگزار می شود.
علیرضا پورسلمان مهمترین رقبای ایران را در بازی های گوانگژو ؛ چین ،  کره ، ژاپن ، هنگ کنگ و بعد از اینها نیز قزاقستان و قرقیزستان دانست و ابراز امیدواری کرد با برنامه ای که تدارک دیده شده و اردوهای مشترکی که با کره برگزار شده و خواهد شد به موفقیت برسیم.

پورسلمان دبیر کنفدراسیون آسیا در گفتگو با سایت  کمیته ملی المپیک گفت : اردوی مشترکی با کره جنوبی برگزار کردیم که خیلی از آن راضی بودیم . کره جنوبی جزو تیم ها و رقبای اصلی ما در گوانگژو است که در رشته سابر جزء برترین تیم ها ، در اپه قدرتمند و در فلوره نیز عنوان و مقام معتبری در آسیا دارد.
این اردو به سطح کیفی شمشیربازی کشورمان خیلی کمک کرد و مربیان ما را با نحوه تنظیم یک تیم قدرتمند و حرفه ای آشنا کرد و همچنین نظم و دیسیپلین کار کره ای ها برای بچه های ما خیلی جذاب بود.
وی در ادامه تصریح کرد ؛ در جلسه ای که بعد از بازی ها با نائب رئیس جوانان فدراسیون کره جنوبی برگزار شد نیز از جوانان ما برای مسابقات جوانان کره در پایان آگوست دعوت شد و ایران نیز از جوانان کره ای برای شرکت در مسابقات کاپ جهانی یزد که در دسامبر برگزار می شود دعوت کرد.
وی در خصوص مسابقات دیگری که تا بازی های گوانگژو در پیش دارند افزود ؛ قبل از گوانگژو مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه برگزار می شود که در آن شرکت خواهیم کرد.
وی در ادامه تصریح کرد ؛دیگر نمی توان گفت یک یا دو کشور رقیب هستند در واقع مهمترین رقبای ایران در بازیهای گوانگژو  چین ، کره ، ژاپن وهنگ کنگ و بعد از آن هم قزاقستان و قرقیزستان بوده و امیدوارم در رشته سابر با گذشتن از سد قزاقستان کسب مدال برنز را قطعی کنیم.

۲۹ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.