ناظر کمیته ملی المپیک در واترپلو:کسب مدال در بین قدرتهای آسیایی خیلی سخت است

ناظر کمیته ملی المپیک در واترپلو:کسب مدال در بین قدرتهای آسیایی خیلی سخت است
چین ، ژاپن ، قزاقستان ، ازبکستان و ایران از قدرتهای مطرح واترپلو آسیا هستند ولی کسب مدال در بازیهای آسیایی میسر نمی شود مگر اینکه بچه های ما به جد تمرین کنند.



محسن رضوانی ناظر، کمیته ملی المپیک در تیم ملی واترپلو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : تیم اوکراین حدود 10 روز پیش به ایران آمده و 5-6 روزی است که تیم ملی واترپلو ایران با 4 بازیکن اوکراینی مشغول تمرین هستند.

وی در ادامه افزود : بچه ها شایستگی لازم را دارند و من معتقدم اگر به جد تمرین کنند حتما در بازی های آسیایی نتایج دلخواه بدست خواهد آمد.

او همچنین در رابطه با رقبای ایران در بازی های گوانگژو گفت : 5 قدرت برتر این مسابقات را چین ، ژاپن قزاقستان ازبکستان و ایران تشکیل می دهند ولی  برای پیش بینی هنوز زود است از طرفی چین سطح خود را به سطح  جهانی نزدیک کرده قزاق ها نیز از بازیکن های روسی استفاده می کنند و سطح بالایی دارند ولی این باعث نمی شود که خود را ببازیم .

وی در رابطه با بازی های برون مرزی تصریح کرد : برای شرکت در مسابقات جهانی رومانی به دلیل عدم حضور نماینده افریقا از ایران برای حضور دعوت شده که دوم  مرداد تیم به آن جا اعزام می شوند.

۲۹ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.