دبیر فدراسیون تیروکمان: حضور کمانداران در مسابقات جهانی هنوز در ابهام قراردارد

دبیر فدراسیون تیروکمان: حضور کمانداران در مسابقات جهانی هنوز در ابهام قراردارد
سومین دوره مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در حالی در شهر آگون امریکا از10 مردادماه آغاز می شود که هنوز ویزای تیم ملی ایران برای شرکت در این رقابت ها صادر نشده است.




مجید صادقی دبیر فدراسیون تیروکمان ضمن بیان  این مطلب  به سایت کمیته ملی المپیک گفت: اقدامات لازم جهت اعزام تیم برای حضور در این مسابقات صورت گرفته است اما هنوز نتیجه قطعی در خصوص اخذ ویزا حاصل نشده است .

وی همچنین اظهار داشت: پیگیری دریافت ویزا از طریق دوبی ، ترکیه و تاجیکستان صورت گرفته که طی آن مدارک لازم به همراه دعوتنامه ها به سفارت های مربوطه ارسال گردیده است.

صادقی حداکثر زمام ممکن برای اخذ ویزا با توجه به زمان برگزاری مسابقات را تا روز چهارشنبه اعلام کرد و افزود:فدراسیون جهانی تیروکمان و همچنین فدراسیون تیروکمان امریکا اقدامات لازم برای حضور تیم ایران در این مسابقات را انجام داده اند.

لازم به توضیح است دور اول این مسابقات در کشور کرواسی اردیبهشت ماه سالجاری و دور دوم آن به میزبانی کشور ترکیه خرداد ماه برگزار گردیده که در این دور تیم کامپوند بانوان مقام دوم جهان را از آن خود کرده بود .

این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی تیروکمان و با نظارت مستقیم آن به صورت چهار دوره در هر سال می باشد که دو دور آن در سال 2010 انجام گرفته و دور سوم آن به میزبانی کشور امریکا ، 10 مردادبرگزار می گردد.
۲۸ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.