پاشا وحدتی :شاید دهم مرداد به کرواسی رفتیم

پاشا وحدتی :شاید دهم مرداد به کرواسی رفتیم
اگر چه علیرضا رضایی اواخر خرداد ماه به کرواسی اعزام شد وهمه منتظر پیوستن بقیه ملی پوشان در اوایل تیر ماه به او بودند ، متاسفانه به دلیل بروز برخی مشکلات این اعزام به تاخیر افتاد و احتمالا 10 مرداد انجام خواهد شد.


پاشا وحدتی عضو تیم ملی شنای کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک گفت : برای ملی پوشان اردویی در کرواسی تدارک دیده شد که پس از اعزام آقای علیرضایی در اوایل خرداد ماه قرار بود در اوایل تیر ماه اعزام دیگری انجام پذیرد ولی کنسل شد  که البته وی نیز قرار است اواخر این هفته برای مدت یک هفته به ایران بیایند تا به همراه باقی اعضای تیم ملی انشاءالله 10 مرداد ماه به کرواسی اعزام شود .
وی در ادامه افزود :  با اینکه کمی دیر شده است ولی امیدوارم اعزام به کرواسی به موقع انجام شود تا تمرینات خود را زیر زیر نظر آقای کوترو که حدود 2 سال است با تیم ملی کار می کنند ادامه دهیم.
وی در ادامه تصریح کرد : تعداد اعضای اعزامی به کرواسی 10 نفر است و در این ترکیب محمد بیداریان ، امین نوشادی ، سهیل و سعید آشتیان ، پوریا ماند و ... نیز شرکت دارند و تاکنون برنامه بر این پایه است که اردو تا آخر شهریور ادامه یابد .
وی در خاتمه اظهار داشت : اردوی ما هم اکنون در ورزشگاه آزادی است و تمرینات تیم در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود.


 
۲۸ تیر ۱۳۸۹ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.