پیام دکتر احمدی نژاد به مناسبت آغاز دومین دوره فستیوال هنری های رزمی جهان در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس

پیام دکتر احمدی نژاد به مناسبت آغاز دومین دوره فستیوال هنری های رزمی جهان در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس
دومین دوره فستیوال هنرهای رزمی جهان با پیام رئیس جمهور محبوب کشورمان به میزبانی ایران در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس و در جزیره کیش آغازشد .



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فستیوال جهانی هنرهای رزمی طی روزهای 28 تا 30 تیرماه با حضور ورزشکاران 77 کشور و در هفت رشته کیک بوکسینگ، موی تای، کونگ فو، ووینام، جوجیتسو، کشتی با کمربند و دفاع شخصی در جزیره کیش برگزار می شود.

 در متن پیام دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب کشورمان که از سوی دکتر سعید لو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی قرائت شد  آماده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

برگزاری دومین جشنواره جهانی هنرهای رزمی در جمهوری اسلامی ایران را به فال نیک می گیرم و ضمن تشکر از متولیان برگزاری این برنامه پرشکوه، به همه ورزشکاران عزیز شرکت کننده در آن درود می فرستم.
بی شک ورزش در دنیای امروز، تنها وسیله ای برای کسب و حفظ  ورزیدگی و سلامت جسم نیست، بلکه دارای اثراتی مثبت در پیوند و همبستگی ملت ها، تعمیق ارزش های انسانی و باورهای الهی، سالم سازی و گسترش  نشاط و سرزندگی و تقویت روحیه جوانمردی، ایثار و مسئولیت پذیری است.
امیدوارم این رویداد ورزشی مبارک و حضور ورزشکارانی شایسته از کشورهای مختلف جهان، فتح بابی برای به اوج رساندن هنرهای رزمی، همراه با اخلاق و معنویت و به حاشیه راندن کژی ها و بی عدالتی ها در دنیای کنونی باشد.

ضمن توصیه و تاکید بر اهمیت محوری روحیه جوانمردی و فتوت در رقابت ها، از درگاه خدواوند متعال برای همگی عزیزان، سلامتی، تندرستی و موفقیت مسئلت دارم.


محمود احمدی نژاد
رئیس جمهور اسلامی ایران




۲۸ تیر ۱۳۸۹ ۰۷:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.