/نشست اعضای هیات اجرایی سه شنبه برگزار می شود/ ارائه گزارش روسای فدراسیونهای ووشو و شمشیربازی از وضعیت تیمهای ملی

/نشست اعضای هیات اجرایی سه شنبه برگزار می شود/ ارائه گزارش روسای فدراسیونهای ووشو و شمشیربازی از وضعیت تیمهای ملی
روسای فدراسیون های ووشو و شمشیر بازی طی نشست هفته جاری هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به ارائه گزارش از وضعیت تیمهای اعزامی شان به بازیهای آسیایی گوانگجو خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک سه شنبه هفته جاری گرد هم می آیند تا در خصوص مسایل جاری کمیته از جمله وضعیت آمادگی و نحوه اعزام کاروانهای ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک نوجوانان در سنگاپور و همچنین بازیهای آسیایی گوانگجو بحث و بررسی کنند.


بر اساس این گزارش، نهایی کردن ترکیب کاروان اعزامی به سنگاپور و همچنین بررسی وضعیت تیمهای مشروط به اعزام بازیهایی آسیایی از مباحث مهمی است که در این نشست در دستور کار اعضای هیات اجرایی قرار می گیرد.


ضمنا طبق روال هفته های گذشته که روسای فدراسیونهای مختلف گزارش کامل و جامعی در خصوص وضعیت تیمهای اعزامی خود به هیات اجرایی ارائه می دهند در این هفته نیز دکتر علی نژاد و دکتر باقرزاده با حضور در نشست، وضعیت تیم ملی بزرگسالان خود اعزامی به گوانگجو را ارائه و برنامه های پیش رو را برای حضوری قدرتمند در این دوره از بازیها تشریح می نمایند.


گفتنی است، نشست اعضای هیات اجرایی راس ساعت 30/6 صبح روز سه شنبه 29 تیر ماه جاری و با حضور مهندس علی آبادی (رئیس) ، بهرام افشارزاده (دبیرکل)، مهدی کرباسیان(خزانه دار) ، مهدی قدمی و محمود خسروی وفا  (نواب رئیس)، خانم رباب شهریان ، سید مهدی هاشمی احمد ناطق نوری، علی کفاشیان ،محمود مشحون و شاهرخ شهنازی در محل کمیته برگزار خواهد شد.


۲۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.