در چهارمین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو؛ قهرمان جهان و المپیک حذف شد

در چهارمین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو؛ قهرمان جهان و المپیک حذف شد
چهارمین مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو کشورمان جهت حضور در بازی های آسیایی گوانگجو در بخش ساندا امروز پنج شنبه 24 تیر در دو رده آقایان و بانوان در آکادمی ووشو برگزار شد که به حذف زهرا کریمی، نایب قهرمان جهان و قهرمان المپیک و همچنین 4 سانداکار دیگر منجر شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در رقابت های ساندای بانوان در وزن 52- کیلوگرم الهه منصوریان طی 2 راند راضیه طهماسبی را مغلوب کرد، منصوریان با این برد صاحب 3 پیروزی شد در حالی که طهماسبی تاکنون 2 برد به دست آورده است.


در وزن 60- کیلوگرم شهربانو منصوریان که پیش از این صاحب یک برد و یک باخت شده بود، با حساب 2 بر یک صدیقه دریایی را شکست داد تا دریایی با کسب سومین باخت از اردوی تیم ملی کنار برود.


اما در دیگر دیدار حساس این وزن زهرا کریمی نایب قهرمان جهان در مسابقات 2007 چین و قهرمان المپیک 2008 پکن که پیش از این یک برد و یک باخت دشت کرده بود، در مقابل خدیجه آزادپور که 2 برد در کارنامه خود داشت طی 2 راند متوالی مغلوب شد و حذف شده بزرگ اردوی تیم ملی لقب گرفت.


در مبازرات بخش ساندای آقایان، در وزن 56- کیلوگرم مسعود انصاری طی 2 راند متوالی علی حسین پور را شکست داد، با این نتیجه مسعود انصاری صاحب 2 برد و یک باخت شد و همراه سلمان ترکی در اردو باقی ماند ولی حسین پور به دلیل کسب دومین شکست از اردو کنار رفت.


در وزن 60- کیلوگرم محسن محمدسیفی طی دو راند علی یوسفی را شکست داد که بدین ترتیب هر 2 این سانداکار کماکان در رادو باقی خواهند ماند.


در وزن 65- کیلوگرم حمید بهمنی با حساب 2 بر یک وحید ببری را مغلوب نمود تا به همراه جواد آقایی در اردو باقی بماند، ببری هم با این شکست دومین باخت خود را تجربه نمود و از اردوی تیم ملی کنار رفت.


در وزن 70- کیلوگرم مجتبی حسین زاده طی 2 راند متوالی از سد محسن بابایی گذشت تا به همراه سجاد عباسی در اردو باقی بماند، بابایی هم با این شکست از اردو حذف شد.


و بالاخره در وزن 75- کیلوگرم حمیدرضا قلی پور در دو راند پیاپی امیر فضلی را مغلوب نمود، در این وزن حسین اوجاقی هم حضور دارد که در مرحله بعد با حریفان خود مارزه خواهد کرد.

۲۴ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.