در جمع دوچرخه سوارانی که خود را برای حضور در بازیهای گوانگژو آماده می کنند/دکتر سعیدلو: فضای خوبی بر ورزش کشور حاکم است

در جمع دوچرخه سوارانی که خود را برای حضور در بازیهای گوانگژو آماده می کنند/دکتر سعیدلو: فضای خوبی بر ورزش کشور حاکم است
دکتر علی سعیدلو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی روز گذشته ساعاتی را در جمع دوچرخه سوارانی که خود را برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگ ژو آماده می کنند سپری کرد و از نزدیک با مربیان –دوچرخه سواران – پیشکسوتان و مسوولین فدراسیون دوچرخه سواری به گفت و گو پرداخت و سپس کمپ تیم های ملی دوچرخه سواری را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  دکتر سعیدلو در حاشیه این دیدار دو ساعته ضمن افتتاح کمپ دوچرخه سواران در مجموعه دوچرخه سواری آزادی تهران گفت: ورزش میدان تلاش و کوشش و رقابت است و یقینا آنهایی موفق خواهند بود که تلاش بیشتری داشته باشند و یک لحظه از تمرینات و برنامه های آماده سازی خود غفلت نکنند.


دکتر سعیدلو در ارتباط با حضورش در جمع دوچرخه سواران گفت: وظیفه ما این است که به همه رشته های ورزشی سرکشی کنیم و از نزدیک با همه موارد و مسائل انها آشنا شویم و از این رو بنده به طور مداوم در اردوهای تیم های ملی که خود را آماده بازیهای‌آسیایی گوانگ ژو می کنند حضور پیدا می کنم.


وی در پاسخ به این سوال که وضعیت کلی ورزش کشور در آستانه بازیهای آسیایی گوانگژو را چگونه ارزیابی می کنند، گفت: فضای خوبی بر ورزش کشور حاکم است و روحیه بسیار مناسبی را نزد ورزشکاران و مربیان و همه دست اندرکاران ورزش می بینیم که این تلاش ها یقینا منجر به آینده درخشان ورزش خواهد شد.

رییس سازمان تربیت بدنی افزود:یقین دارم که فدراسیون ها، ورزشکاران ،مربیان و همه مدیران ورزش تلاش می کنند تا بهترین نتایج را در مسابقات آینده و به خصوص در بازیهای‌آسیایی گوانگژو نصیب ورزش کشورمان کنند و شما می بینید که همه امور تدارکاتی – اردوها –مسابقات –تمرینات و مسائل مختلف اردویی در نهایت نظم و انضباط پیگیری می شود و این فضای خوبی است که در ورزش کشور به وجود‌آمده است.

دکتر سعیدلو در مورد بودجه فدراسیونها گفت:خوشبختانه همه فدراسیون ها نهایت تلاش خود را برای موفقیت ورزش کشور به خرج می دهند البته طبیعی است که هر چقدر هم بوجه افزایش یابد باز هم ایده آل نخواهد بود اما در مقایسه با گذشته بودجه ها بسیار خوب به فدراسیونها تزریق می شود و شما می بینید که تمامی فدراسیونها تمرینات منظم خود را طبق برنامه های تنظیمی به پیش می برند.


معاون رییس جمهور در باره دستاوردهای جام جهانی آفریقای جنوبی و تاثیر آن بر ورزش و فوتبال ایران گفت: در جام جهانی فوتبال هم شاهد بودیم که تیم هایی موفق بودند که تلاشس بیشتری داشتند ولی کشور آفریقای جنوبی با برگزاری خوب جام جهانی ثابت کرد که کشورهای این چنینی هم می توانند به خوبی میزبان رویدادهای بزرگی باشند.


دکتر سعیدلو در پاسخ به این سوال که آیا کشور ما هم می تواند میزبان اینگونه مسابقات باشد گفت: این مهم نیاز به تامین زیرساخت هایی دارد که اگر به آن همت گماریم کاری دور از دسترسی و ناشدنی نیست اما ما باید پله به پله پیش برویم و فعلا دنبال میزبانی جام جهانی فوتسال هستیم تا توانمندیهای خودمان را بسنجیم و همچنین فیفا و ورزش دنیا ببیند که ما توان کارهای بزرگی را داریم و بعد به فکر میزبانی های بزرگتر باشیم.


وی ادامه داد: ما نباید بنشینیم و فقط آرزو کنیم و برای دستیابی به عناوین مهم جهانی ، رسیدن به جام جهانی فوتبال و موفقیت در آن، گرفتن میزبانی های مهم باید کار کرد و تلاشی همگام با ورزش روز جهان در همه بخش های نرم افزاری و سخت افزاری، و از آنجا که خوشبختانه در کشور ما استعدادهای بسیار خوبی در همه زمینه ها وجود دارد اگر خوب و با برنامه دست به دست هم بدهیم و حرکت کنیم شک نکنید که می توانیم به آنچه آرزوی ماست برسیم فقط باید یکدل و یکرنگ بود و همه با هم برای این منظور گام برداریم.

دکتر سعیدلو در پایان با تقدیر از صداوسیما که تمامی مسابقات فوتبال جام جهانی را به صورت مستقیم پوشش داد گفت: جا دارد از آقای ضرغامی و همه عوامل و دست اندرکاران صداو سیما تشکر کنم که به خوبی همه جوانب جام جهانی را برای مردم عزیزمان به تصویر کشیدند و یقینا این یک کلاس بزرگ آموزشی برای تمام ورزش کشور و به خصوص فوتبال ما بود.


در این بازدید، مرضیه اکبرآبادی معاون و پژمان نیاکی سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان،علی زنگی آبادی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به همراه نواب رییس و دبیر فدراسیون،ضیا آذری مدیر مجموعه ورزشی آزادی و تعدادی از مسولین فدراسیونهای ورزشی نیز حضور داشتند و دوچرخه سواران تیم ملی مسابقاتی را در بخش های مختلف به صورت نمایشی برگزار کردند.

۲۳ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.