به منظور حضوری قدرتمندانه در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو؛ مرکز سنجش و ارزشیابی آکادمی ملی قایقرانی افتتاح شد

به منظور حضوری قدرتمندانه در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو؛ مرکز سنجش و ارزشیابی آکادمی ملی قایقرانی افتتاح شد
دویست و دومین جلسه هفتگی هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی دیروز 21 تیرماه با افتتاح مرکز سنجش و ارزشیابی آکادمی ملی قایقرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این جلسه با حضور احمد دنیامالی رئیس فدراسیون، غلامرضا امینی دبیر، رسول محمدصادقی نائب رئیس و رؤسای کمیته های اجرایی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی و با افتتاح مرکز سنجش و ارزشیابی آکادمی ملی قایقرانی برگزار شد.
مرکز سنجش و ارزشیابی آکادمی ملی قایقرانی از اواسط مردادماه سال گذشته با 5 گروه تخصصی متشکل از آموزش، پژوهش، سنجش ارزیابی، استعدادیابی و اطلاع رسانی و انتشارات فعالیت خود را آغاز کرده است و دیروز رسماً افتتاح شد.
هدف از راه اندازی این مرکز ارزیابی آمادگی جسمانی و روانی ورزشکاران به منظور حضور مقتدرانه در بازیهای آسیایی است . مرکز سنجش وارزشیابی آکادمی شامل کمیته های سنجش فیزیولوژیکی، پیکرسنجی، تغذیه و روانشناسی ورزشی می باشد.
برنامه اصلی این مرکز سنجش و کنترل پیوسته ورزشکاران شرکت کننده در بازیهای آسیایی گوانگژو از لحاظ آمادگی فیزیولوژیکی، پیکری، تغذیه ای و روانی است، به همین منظور تمامی ورزشکاران به صورت دوره ای هرماه یک بار مورد ارزیابی قرار خواهند کرد.
نتایج این ارزیابی اعم از نقاط ضعف و قوت ورزشکاران نیز در هر یک از موارد مورد سنجش به اطلاع مربیان، ورزشکاران و مسئولان فدراسیون رسانده خواهد شد.
مرکز سنجش و ارزیابی آکادمی ملی قایقرانی یک آکادمی ملی المپیک کوچک است و پس از آکادمی ملی المپیک دومین مرکز مجهز برای سنجش و ارزیابی ورزشکاران می باشد. در همین رابطه دستگاه تجزیه گازهای تنفسی و ارگومترهای دستی و پایی مونارک که حدوداً یک میلیارد ریال هزینه داشته است توسط فدراسیون برای این آکادمی خریداری شده است .

۲۲ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.