دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی اعلام کرد؛ روسای 5 فدراسیون ورزشی تا هفتم مرداد مشخص می شوند

فدراسیون های دوچرخه سواری، ‌اسکواش، شنا،‌ آمادگی جسمانی و بولیگ به ترتیب از فردا تا هفتم مرداد ماه روسای خود را خواهند شناخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ علی باقری کارشناس امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی با اعلام این خبر گفت: فدراسیون دوچرخه سواری که در حال حاضر توسط علی زنگی‌آبادی سرپرستی می شود، عصر فردا(چهارشنبه) با برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون رئیس خود را خواهد شناخت.
وی افزود: انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری با حضور 4 کاندیدا (علی زنگی‌آبادی، مهرداد صفرزاده، حبیب الله جمشیدی و رضوی) ساعت 30/14 دقیقه فردا برگزار خواهد شد.
باقری همچنین بیست و هفتم تیرماه را زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش اعلام کرد و افزود: انتخابات این فدراسیون هم طبق برنامه‌ریزی قبلی در تاریخ 27 تیرماه برگزار خواهد شد که مسعود سلیمانی سرپرست کنونی این فدراسیون به دلیل عدم ثبت نام شخص دیگری تنها کاندیدای احراز ریاست فدراسیون اسکواش است.
وی در ادامه با اشاره به زمان انتخابات ریاست فدراسیون شنا،‌ شیرجه و واترپلو، خاطرنشان کرد: انتخابات این فدراسیون سی‌ام ماه جاری با حضور سایر اعضا برگزار خواهد شد که امیر حسین آیت‌الهی سرپرست کنونی این فدراسیون نیز به همراه ۵ کاندیدای دیگر برای احراز پست ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به رقابت خواهد پرداخت.
وی در رابطه با زمان برگزاری مجامع فدراسیون "آمادگی جسمانی و ایروبیک" و بولیگ هم تصریح کرد: مجامع این دو فدراسیون به ترتیب در روز‌های دوم و هفتم آبان‌ماه برگزار خواهند شد که بر اساس اعلام این فدراسیون ها رباب شهریان، پروانه نظرعلی و آقای سودمند کاندیدای ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک هستند و هاشم اسکندری و محمدرضا کاظمی هم برای احراز پست ریاست فدراسیون بولینگ به رقابت می پردازند.
باقری همچنین از تعطیلی مجامع فدراسیون ها از هفتم مردادماه خبر داد و اظهار کرد: به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مجامع فدراسیون های ورزشی تا بعد از این ماه مبارک تعطیل خواهد شد.


۲۲ تیر ۱۳۸۹ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.