در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان ؛قایقرانان روئینگی به مصاف حریفان جهانی می روند

قایقرانان تیم ملی روئینگ کشورمان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان فردا 23 تیرماه عازم کشور بلاروس خواهند شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  اعضای تیم ملی روئینگ مردان کشورمان در 2 گروه و زیر نظر مربیان تخصصی تمریناتشان را در حالی پیگیری می کنند که تا به حال با پشت سر گذاشتن نوزده مرحله اردو و انجام بدون وقفه تمرینات عازم این رقابتها می شوند.
قایقرانان روئینگ کشورمان که در حال حاضر در آسیا به عنوان یکی از قدرتهای برتر وشناخته شده در آسیا هستند با شرکت در این رقابتها وضعیت خود را با رقبای جهانی محک می زنند.
مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان در بلاروس از 31 تیرماه الی 3 مردادماه برگزار خواهد شد و کشورمان نیز با اعزام 15 قایقران مرد و 2 قایقران زن در این رقابتها حضور خواهند داشت.
نازنین ملائی و حمیرا برزگر به کمک مربیگری مریم کهن، محسن شادی، مجتبی شجاعی و علیرضا اتابکی به سرمربیگری لیوچیون و کمک مربیگری جواد محمدی در قایق دوپارو و یاسر جوهری، وحید جوهری، فرزاد کربلایی، فرهاد کربلایی، کیهان شمس، مسعود محمدی، سعید عادلی، فرزین رضایی، سهیل نیک بین، عابدین باقلی، یاسر رحمتی پور و فردین حسنوند به مربیگری افشین فرزام و کمک مربیگری حسام الدین تبریزی قایقرانان اعزامی به بلاروس می باشند.
در دوره گذشته این رقابتها که در چک برگزار شد محسن شادی موفق شد در رشته یکنفره سبک وزن مدال طلا را از آن خود کند. ضمن اینکه نمایندگان کشورمان مقام نهم در رشته چهارنفره سبک وزن زنان، مقام یازدهم در رشته دونفره سبک وزن، مقام چهاردهم در رشته یک نفره سبک وزن زنان، مقام شانزدهم در رشته یکنفره سنگین وزن زنان و مقام بیستم در رشته یکنفره سنگین وزن مردان را کسب کرده بودند.

۲۲ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.