بازدید سر زده افشارزاده از اردوی تیمهای ملی کشتی، کاراته، ووشو و تکواندوی نوجوانان

بازدید سر زده افشارزاده از اردوی تیمهای ملی کشتی، کاراته، ووشو و تکواندوی نوجوانان
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان صبح روز گذشته از اردو و روند آماده سازی ملی پوشان کاراته، ووشو و کشتی اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو بازدید بعمل آورد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در راستای نظارت و ارزیابی روند آماده سازی کاروان اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی گوانگژو صبح روز گذشته با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از محل اردو و تمرینات تیمهای ملی کشتی ، کاراته و ووشوی کشورمان بازدید بعمل آورد.


بر اساس این گزارش؛افشارزاده در ابتدای این بازدید در آکادمی ووشوی ایران حضور یافته و با کادر فنی تیمهای ملی سانشو و تالو دیدار و گفتگو کرد.


حسین اوجاقی مدیر تیمهای ملی ووشوی کشورمان گزارش کاملی را از روند آماده سازی تیمهای ملی و تورنمنت های پیش رو که می بایست ووشو کاران پیش از اعزام به گوانگژو در آن حضور یابند را به دبیر کل کمیته المپیک ارائه داد و به معرفی ملی پوشان حاضر در اردو پرداخت.


افشارزاده در این بازدید خطاب به کادر فنی و ووشوکاران اظهار داشت: خوشبختانه با مدیریت خوب و هدفمندی که دکتر علی ن‍ژاد در سیستم ووشوی کشور پیاده کرده انتظارات از این رشته بسیار بالا رفته و مردم و مسئولین از این رشته ورزشی انتظار موفقیت های چشمگیری دارند.


وی ادامه داد: پتانسیل و بستر خوبی در این رشته ایجاد شده که مطمئنا با کار عاشقانه و ارزشمند مسئولین و مربیان دلسوز می توان آینده ای بسیار درخشان تر از گذشته را برای این رشته پیش بینی کرد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان خطاب به اردونشینان گفت: وقت و زمان و انرژی که برای آماده سازی و بالطبع موفقیت و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران می گذارید برای تمامی ایرانیان ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدوارم که با توکل بخدا و پیگیری شبانه روزی تمرینات بتوانید دل مردم را شاد نمایید.


وی در پایان گفت: چهره و آمادگی بدنی تک تک شما از کار خوب و برنامه ریزی شده فدراسیون و کادر فنی خبر می دهد و شک ندارم که ووشو در این دوره از بازیها جزو موفق ترین فدراسیون های اعزامی خواهد بود.


در پایان این دیدار عدم دسترسی اردونشینان ووشو به امکانات آبی ( استخر) بعنوان مشکل اردو ارائه شد که افشارزاده تاکید کرد در اولین فرصت هماهنگی های لازم  با مسئولین مجموعه آزادی برای حل این مشکل انجام خواهد شد.


در ادامه این بازدید افشارزاده در محل اردوی تیم ملی کاراته کشورمان در خوابگاه شماره دو حضور یافت و با اردونشینان و کادر فنی این تیم نیز دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار  شهاب سلطانی به نمایندگی از مسئولین و مربیان گزارش خود از تمرینات پشت سر گذاشته شده و برنامه های پیش رو را به دبیر کل کمیته ملی المپیک ارائه داد و خواستار حمایت بیشتر کمیته از این رشته مدال آور شد.


افشارزاده نیز با تایید صحبتهای سلطانی اظهار داشت: کاراته در دو دوره قبل بازیها موفق ترین رشته اعزامی بوده و مدالهای طلای ارزشمندی را برای کاروان بدست آورده است. مطمئنا کاروان ارزشی ایران که با هنر نمایی ملی پوشان این رشته ورزشی به جایگاه مناسبی دست یافت می تواند در این دوره نیز به موفقیت جوانان غیرتمند این رشته امیدوار باشد به شرطی که اجازه ندهید حاشیه وارد اردو شود.


وی ادامه داد: هیچ چیزی جز نفاق و عدم همدلی نمی تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. پس خواهش من از تک تک شما این است که برنامه ریزی های فدراسیون و کادر فنی و در نهایت شاد کردن دل مردم را سرلوحه کارتان قرار دهید تا به پیروزی و موفقیت دست یابید.


در پایان این دیدار بهنام فر بعنوان کاپیتان تیم ملی خواستار رفع مشکل حقوق اردونشینان و پرداخت نامنظم آن شد که افشارازده در این خصوص اظهار داشت: تا به امروز فدراسیونها به دلیل عدم پرداخت بودجه با مشکل مواجه بودند اما خوشبختانه این مشکل نیز با پیگیری معاونت راهبردی ریاست جمهوری حل شد و نیمی از بودجه بازیها به فدراسوینها اختصاص یافت تا از این پس با اینگونه مشکلات مواجه نباشید . امیدوارم باقی بودجه و کمک سازمان تربیت بدنی نیز به کمیته اختصاص یابد تا بتوانیم تا حد ممکن حقوق اردونشینان و کادر فنی را افزایش دهیم.


افشارزاده در ادامه راهی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی واقع در خانه کشتی شد تا تمرینات ایستگاهی فرنگی کاران را زیر نظر بگیرد.


محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان در این بازدید وضعیت اردونشینان را ایده آل اعلام کرد و گفت: خوشبختانه شرایط خوبی را شاهد هستیم و مشکل خاصی نداریم. باید تمرینات و حضور در تورنمنت ها منظم پیگیری شود تا بتوانیم تیم اصلی را انتخاب و معرفی کنیم.


وی ادامه داد: اردونشینان با انگیزه بالایی در حال پیگیری تمرینات هستند و مربیان نیز از جان و دل برای آنان وقت و زمان می گذارند. انسجام خوبی در اردو ایجاد شده که همین موضوع را نیز رمزی برای موفقیت های آتی این تیم می دانم.


بنا ضمن تقدیر از حضور و توجه افشارزاده به این رشته ورزشی این بازدید را باعث ایجاد روحیه در کادر فنی و اردونشینان دانست و گفت:گرچه شرایط برای کسب مدال در بازیهای آسیایی سخت بوده و هست اما مطمئنم که کشتی فرنگی انتظارات را برآورده خواهد ساخت.


افشارزاده نیز ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی این تیم همچنین خسته نباشید به ورزشکاران اظهار داشت:بحث کشتی در این ایران با سایر رشته ها متفاوت است. مردم موفقیت ها و شکست های این رشته را طی سالیان دور تا کنون با گوشت و پوست خود در بازیهای مهم آسیایی و المپیک همچنین میادین آسیایی و جهانی لمس کرده اند و مطمئنا طعم پیروزی ملی پوشان این رشته پهلوانی برایشان متفاوت بوده و می باشد.


وی ادامه داد:کسب مدال در این رشته ورزشی به انتظار و عادت برای مردم تبدیل شده و مطمئنا هیچ کس نمی تواند بی مدالی این رشته را تحمل کند. همه اهالی ورزش بخوبی می دانند که کشتی از اولین دوره بازیهای آسیایی و المپیک برای کشورمان مدال آوری کرده و پرافتخار ترین رشته این مرز و بوم می باشد.


امیدوارم کشتی گیران عزیز اعزامی به گوانگژو با درک شرایط و ماموریت ویژه ای که بر عهده دارند بتوانند زمینه شادی دل مردم و مسئولین کشور را فراهم سازند.


وی در پایان گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده بین سازمان و کمیته حمایت از این رشته بیش از پیش خواهد شد و خود من به شخصه بازدیدهایی منظم و هفتگی از اردوها خواهم داشت تا از نزدیک مشکلات شما را شناسایی کرده و در جهت رفع آن تلاش کنم.

گفتنی است، بازدید از اردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان اعزامی به المپیک سنگاپور نیز آخرین مرحله از این بازدید بود که افشارزاده در این بازدید شرایط اردونشینان را از فریبرز عسگری سرمربی این تیم جویا شد .

۲۰ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.