زارع پورخبر از راه اندازی آکادمی بین المللی پینگ پنگ داد

زارع پورخبر از راه اندازی آکادمی بین المللی پینگ پنگ داد
راه اندازی آکادمی اشلاگر در ایران یکی از برنامه های فدراسیون پینگ پنگ برای شکوفایی استعدادهای جوانان ایرانی و تشکیل تیمی قدرتمند در رده بزرگسالان است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سرپرست فدراسیون تنیس روی میز از انعقاد و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان تربیت بدنی با وزارت آموزش و پرورش در خصوص منسجم نمودن فعالیت های آموزش و پرورش در حوزه تنیس روی میز در هفته آینده خبر داد و گفت: طبق بخشی از مفاد این تفاهم نامه، سیاستگذاری تنیس روی میز در 128 هزار مدرسه و مراکز آموزشی توسط فدراسیون تنیس روی میز و اجرای این سیاستگذاری ها توسط وزارت آموزش و پرورش خواهد بود و این تفاهم نامه ، زمینه ساز جهش عظیم تنیس روی میز کشور را فراهم خواهد کرد.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز همچنین با اشاره به برنامه ریزی این فدراسیون برای راه اندازی نخستین نمایندگی آکادمی بین المللی پینگ پنگ(اشلاگر اتریش) در ایران افزود: توافقات اولیه با مسوولان اتریشی این آکادمی بین المللی صورت گرفته و به زودی نخستین شعبه آن در ایران تاسیس خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: فدراسیون پینگ پنگ ایران برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی در راستای ارتقای سطح پینگ پنگ کشورمان دارد که راه اندازی آکادمی بین المللی پینگ پنگ یکی از این برنامه هاست.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اینکه فدراسیون جهانی این رشته، ایران را قطب استعدادیابی غرب آسیا و آسیای میانه شناخته است، ابراز امیدواری کرد و یاد آور شد: راه اندازی آکادمی اشلاگر منجر به رفت و آمد مربیان تراز اول اروپایی شاغل در این آکادمی به ایران شود.

وی از سرمایه گذاری گسترده فدراسیون تنیس روی میز برای آموزش مربیان در سطوح مختلف نیز خبر داد و گفت: تا کنون بخش عظیمی از منابع مالی این فدراسیون به تربیت داوران پینگ پنگ اختصاص یافته که سمت و سوی هزینه این اعتبارات به سوی پرورش مربیان تغییر خواهد یافت.

زارع پور با برشمردن استان های پینگ پنگ خیز، از نبود سالن اختصاصی پینگ پنگ در این استان ها اظهار تاسف کرد و در عین حال گفت: استراتژی پنج ساله توسعه ورزش پینگ پنگ در همه استان ها در دست تدوین است که یکی از شاخص های این استراتژی، ایجاد سالن های اختصاصی است.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز،‌پتانسیل آذربایجان شرقی در رشته ورزشی پینگ پنگ را فراوان توصیف کرد و افزود:متاسفانه این رشته ورزشی طی سال های گذشته از جایگاه اصلی خود دور شده که باید با همت مسئولان محلی و مساعدت مسئولان ملی این گذشته درخشان احیا شود.

وی توسعه پینگ پنگ همگانی در کنار پینگ پنگ قهرمانی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:آذربایجان شرقی یکی از قطب های صنعت کشور است و  با مشارکت صنعتگران می توان بعد همگانی رشته مفرح پینگ پنگ را در این استان توسعه داد.
۱۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.