ناظر کمیته ملی المپیک در ووشو:در این برهه از زمان ناظرین نقش مهمی دارند

ناظر کمیته ملی المپیک در ووشو:در این برهه از زمان ناظرین نقش مهمی دارند
در تمامی مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو حاضر بوده و ازنزدیک بر نحوه تمرینات ملی پوشان نظارت داشته و می توانم بگویم ووشو روند خوبی را برای آماده سازی خود جهت شرکت در بازیهای آسیایی در پیش گرفته است.


محمد پورغلامی نژاد، ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون ووشو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در این برهه از زمان که شمارش معکوس حضور در بازیهای آسیایی شروع شده و تیمهای ملی در اردو  بسر می برند ناظرین کمیته های ملی نقش مهمی بر عهده دارند چرا که آنها بدون هیچ گونه دخالتی در حکم چشم و گوش کمیته عمل می کنند و باید روند آماده سازی تیمهای ملی را به کمیته ارائه دهند.

وی ادامه داد:از آنجاییکه خودم داور ووشو هستم و همچنین ناظر کمیته ،در تمامی مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو حضور داشتم و تاکنون مشکل خاصی در تمرینات یا انتخابی مشاهده نکردم  در واقع اردوی تیم ملی  طبق برنامه پیش می رود و فکر می کنم با این روند تیم خوبی عازم گوانگژو شود.

وی که به تازگی به تالار مشاهیر رزمی جهان دعوت شده است در این باره می گوید:هر ساله از سوی این سازمان اساتید رزمی کشورهای مختلف به تالار مشاهیر دعوت می شوند که امسال مرا برای حضور در این نشست که اواخر مرداد ماه در مالزی برگزار می شود دعوت کردند ولی هنوز معلوم نیست که بروم یا نه ،چون کارهای واجب تری در اینجا دارم که شرایط رفتنم را سخت می کند.
۱۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.