افشارزاده از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کرد؛افزایش حقوق اردونشینان تکواندو اعزامی به گوانگژو

افشارزاده از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کرد؛افزایش حقوق اردونشینان تکواندو اعزامی به گوانگژو
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در بازدید سرزده از اردوی تیم ملی تکواندو از افزایش حقوق اردونشینان اعزامی به گوانگژو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید بعمل آورد.


در این دیدار افشارزاده با اشاره به موفقیت ها و پیروزی های این رشته ورزشی طی سالیان اخیر اظهار داشت: تکواندو چند سالی است که با مدیریت مناسب و برنامه ریزی صورت گرفته و همچنین کار و تلاش شبانه روزی کادر فنی و ورزشکاران توانسته به جمع رشته های مدال آور در سطح جهان تبدیل شود و موفقیت های بزرگی را در بازیهای آسیایی و المپیک بدست آورد.


وی ادامه داد: همین کار سیستماتیک و هدفمند ما را بر آن می دارد تا بیش از پیش از این رشته حمایت کنیم که سوابق و شواهد نشان می دهد تکواندو در کمیته ملی المپیک از جایگاه حمایتی مناسبی برخوردار بوده و هست.


دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در این دیدار ضمن گفتگو با کادر فنی و ورزشکاران و جویا شدن از وضعیت آمادگی روحی و روانی و بدنی آنان تصریح کرد: شک ندارم که در گوانگژو تکواندو جزو موفق ترین رشته ها خواهد بود چرا که حضور شبانه روزی و تمرینات مداومی را در طول سال پشت سر گذاشته اید.


مطمئن هستم با توکل به خدا و به کار بستن غیرت ایرانی به این مهم یعنی اهتزاز پرچم ایران در شانزدهیمن دوره بازیها دست خواهید یافت.


افشارزاده در پایان از افزایش حقوق 8 اردونشین تکواندو که خود را برای حضور در گوانگژو آماده می کنند خبر داد و گفت: اردونشینان بابت زحمات فراوان و تلاشی که بکار می بنندند، همچنین فشار و سختی هایی که بابت رسیده به آمادگی متحمل می شوند نیاز به انگیزه و روحیه دارند که خود این مسئله می تواند تا حدودی ذهن آنان را از مسایل معیشتی آسوده خاطر سازد. با هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون مقرر شد حقوق این 8 نفر همچنین کادر فنی تیم از این ماه ترمیم و افزایش یابد.


۱۶ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.