درخشش نوجوانان تنیس ایرانی در مسابقات بین المللی سوریه

روز دوم رقابتهای تنیس زیر ۱۴ سال آسیا عصر دیروز با برگزاری دیدارهای انفرادی در دمشق سوریه و در دو بخش پسران و دختران برگزار شد و تنیس بازان کشورمان با ۴ پیروزی و دو شکست روز دوم را پشت سر گذاشتند .


 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در دیدار های روز گذشته در بخش پسران آرین ابراهیمیان و آرش سوری با نتایج ۲برصفر و ۲بریک حریفان سوری خود را شکست دادندو به مرحله یکچهارم نهائی این مسابقات راه یافتند .
امروز در این مرحله و جهت صعود به نیمه نهائی این مسابقات ابراهیمیان به مصاف بخت شماره یک این مسابقات از کشور میزبان خواهد رفت و آرش سوری با برنده دیدار لبنانی و اردنی پیکار خواهد نمود.
دیگر بازیکن پسر کشورمان امیر سینا صالح در جدول بازنده های با پیروزی بر حریف خود از کشور میزبان راهی مرحله بعد این جدول شد.
اما در بخش دختران پیروزیهای سحر نجعی تنیس باز شایسته خطه آذربایجانشرقی همچنان ادامه دارد و او به شایستگی به جمع ۸ نفر پایانی راه یافت . او دیروز در یک بازی حساب شده بخت قهرمانی شماره ۴ این مسابقات را با شکست بدرقه نمود و به این مرحله راه یافت .
الهه ارجمندی و الهه اشرفیان نیز با شکست در برابر حریفان سوری و هندی خود به جدول بازنده ها راه یافتند .
بازیکنان ۹ کشور جمهوری اسلامی ایران – سوریه (میزبان) – عراق – لبنان – اردن – هند – هنگ کنگ – پاکستان و قطر در این دوره از مسابقات که زیر نظر فدراسیون تنیس آسیا برگزار میشود به مدت یکهفته در دمشق سوریه پیکار خواهند نمود .
سید امیر برقعی مربی پسران ، پروانه خیلتاش مربی دختران و فریبا سفید باف سرپرست تیم اعزامی هستند


۱۶ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.