استارت قائم مقامی برای المپیاد جهانی و مسابقات گوانگژو:با تمام قوا تمرین می کنم

استاد بزرگ احسان قائم مقامی برای آمادگی هر چه بهتر در رقابت های المپیاد جهانی شطرنج و مسابقات آسیایی گوانگژو به مدت یکماه در کشورهای اروپایی اردو می زند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛قائم مقامی در این باره گفت: برای حضور پر قدرت در رقابت های آسیایی گوانگژو و المپیاد جهانی شطرنج برنامه ویژه ای برای خود در نظر گرفته ام.

به  همین منظور روز شنبه هفته آینده عازم کشور آلمان می شوم تا در مسابقات بین المللی آزاد درسدن شرکت کنم. سپس در رقابت های پاردوبیدزه کشور جمهوری چک حضور می یابم و دوباره به آلمان سفر می کنم تا در رقابت های شطرنج برق آسا و کلاسیک شرکت کنم.

احسان قائم مقامی سپس به اردوی تیم ملی در ماینتس آلمان می پیوندد و به همراه تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت.

قائم مقامی می گوید: یک دوره مسابقات بین المللی در یونان برگزار می شود که به عنوان مسابقه تدارکاتی در آن حضور می یابم و سپس برای حضور در رقابت های آزاد شطرنج عازم فیلیپین خواهد شد. این مسابقات جهت یادبود "فلورنسیو کامپومانس" رئیس اسبق فدراسیون بین المللی شطرنج برگزار خواهد شد. از آنجا نیز به همراه تیم ملی دانشجویان در رقابت های دانشجویان جهان در کشور سوئیس حضور می یابم.

این اردو تا 28 مردادماه سالجاری ادامه دارد و سپس قائم مقامی برای حضور در مسابقات المپیاد جهانی شطرنج آماده خواهد شد.

قائم مقامی در پایان گفت: امید داریم با توجه به بهترین تیم ملی که در تاریخ شطرنج ایران تشکیل شده، بتوانیم در رقابت های المپیاد جهانی در جمع 20 تیم از میان 160 تیم حاضر قرار بگیریم.
۱۵ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.