بیداریان :انگیره بچه ها برای موفقیت در گوانگژو بالاست اما...

بیداریان :انگیره بچه ها برای موفقیت در گوانگژو بالاست اما...
بعد از بازیهای داخل سالن آسیا در ویتنام هنوز در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده ایم ولی انگیزه بچه ها برای موفقیت در گوانگژو بالاست.
محمد بیداریان  قهرمان تیم ملی شنای کشورمان با اعلام این مطلب به سایت ملی المپیک گفت : قرار بود دیروز و امروز در مسابقات کرواسی شرکت کنیم که فقط آقای علیرضا رضایی اعزام شدند در واقع ما از زمان بازیهای داخل سالن ویتنام تا الان در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده ایم و برای بازیهای گوانگژو تمرین کم کم دارد دیر می شود.قرار بود به چند تورنمت بین المللی هم برویم که نشد البته بعضی تیم ها مثل رشته دو رفتند به اردو های خارجی، ولی بچه های اصلی شنا سفر برون مرزی نداشته اند.
 وی درمورد این سوال که سری قبل به فینال رسیدند این بار چه می کنند گفت: برای بار قبل یک سفر سه هفته ای به مجارستان داشتیم قبلش مسابقات قهرمان کشوری در کیش داشتیم که البته امسال مرداد ماه در خراسان قرار است برگزار شود ولی در کل باید بیشتر تلاش کنیم فدراسیون هم زحمت زیادی در این خصوص می کشد. ما در دوره قبل جزء 12 تیم اول آسیایی شدیم و در رقابت با تیم های مهم چین و کره و ژاپن و ... حرفی برای گفتن داشتیم ولی اگر مسئولان می خواهند که شنا نتیجه بگیرد بالطبع ما حمایت آن ها را می خواهیم .
او افزود : انگیزه بچه ها برای بازی های آسیایی بالاست و دارند خوب تمرین می کنند در ورزشگاه آزادی صبح و بعدازظهر تمرین می کنند ولی الان 4 سال است که بچه های شنا حقوقی نگرفتند و پیشرفت تیم حتما حمایت مسئولین و نگاه گرم آن ها را می طلبد.
۱۵ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.