طباطبایی: ستاد مبارزه با دوپینگ بر روند نمونه گیری از وزنه برداران اشراف کامل دارد

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) مصوبات جلسه شورای مرکزی این ستاد را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک رامین طباطبایی در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش ایران، با اشاره به حضور مسوولان فدراسیون وزنه برداری در جلسه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: بر اساس برنامه ریزی ستاد در جلسه ای که روز گذشته برگزار شد،حسین رضازاده و داراب ریاحی سرپرست و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری حضور داشتند و ستاد از اقدامات فدراسیون وزنه برداری در جهت رفع مشکل دوپینگ در این رشته ورزشی تشکر کرد.
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با اشاره به 50 نمونه ای که به درخواست فدراسیون از ورزشکاران وزنه برداری گرفته شده است، ادامه داد: ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) از 50 ورزشکار وزنه بردار تست گرفت که در پاسخ آزمایشگاه کلن 37 نمونه منفی اعلام شد و 9 نمونه هم مثبت که البته 4 نمونه از این تعداد هنوز ارسال نشده است.
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با اشاره به روند صدور رای این ورزشکاران تاکید کرد:براساس قانون ،ستاد تا نهایی شدن این موضوع حق افشای نام ورزشکاران را ندارد.
طباطبایی افزود: ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با حضور خود در تمرینات ورزشکاران نسبت به نمونه گیری به طور جدی اقدام خواهند کرد.
۱۵ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.