مرتضی محجوب:در بخش انفرادی بازیهای آسیایی هم شانس کسب مدال نداریم

مرتضی محجوب:در بخش انفرادی بازیهای آسیایی هم شانس کسب مدال نداریم
استاد بزرگ شطرنج کشورمان معتقد است که ایران می تواند در بخش انفرادی هم مدال کسب کند.


قهرمان شطرنج کشورمان در مصاحبه با سایت خبری کمیته ملی المپیک گفت : اردوی 15 روزه تیم ملی شطرنج از دو هفته قبل آغاز شده  و 3 روز دیگر تا پایان این اردو باقی مانده است تا با اتمام آن بعد از یک استراحت 10 روز اردوی بعدی را از سر گیریم البته تا قبل از اعزام به بازیهای آسیایی مسابقات آزاد ماینز آلمان، مسابقات  یونان و در نهایت المپیاد جهانی را در پیش داریم.
وی در ادامه افزود : کاول تریبوبوف مربی جدید تیم ملی از اساتید بزرگ شطرنج دنیاست و تمرینات تیم ملی  زیر نظر وی انجام می گیرد تا با بهره گیری از تجارب این مربی  و برنامه ریزی های انجام شده  بتوانیم در بازی های گوانگژو حتما مدال بگیریم.
وی در خصوص شانس ما برای بازی های انفرادی نیزاظهار داشت :اعضای تیم ملی به تنهایی نیز بسیار خبره هستند و امیدوارم در بازیهای گوانگژو در بخش انفرادی نیز موفقیت های قابل توجهی بدست آوریم.
استاد بزرگ شطرنج کشورمان در مورد بازی دست جمعی خود با نابینایان بعد از بازی سال گذشته اش  با 500 نفر اظهار داشت: در حال حاضر به خاطر بازی و اردوهایی که در پیش داریم فرصت ندارم ولی بعد از آن اگر فدراسیون نابینایان برنامه ریزی و پیگیری کند من آمادگی دارم و حتما این کار را انجام می دهم.
۱۵ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.