در ادامه اجرای برنامه های بزرگداشت "روز المپیک"؛مسابقه نقاشی کودکان با محوریت منشور المپیک برگزارشد

در ادامه اجرای برنامه های بزرگداشت "روز المپیک"؛مسابقه نقاشی کودکان با محوریت منشور المپیک برگزارشد
کمیته ملی المپیک در ادامه اجرای برنامه های هفته المپیک خود، صبح امروز در محل کمیته به برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوعیت المپیک پرداخت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسابقه نقاشی کودکان با شعار  قویتر، بالاتر، سریعتر و با محوریت " المپیک " صبح امروز با حضور 30 کودک به همراه والدینشان در کمیته ملی المپیک برگزار شد که طی آن 30 کودک خردسال دختر و پسر برداشتها و تصورات ذهنی کودکانه خود را از المپیک با مداد رنگی بر روی کاغذ به تصویر کشیدند.
در ابتدای این مراسم مطالبی در خصوص اهمیت دادن به محیط زیست در زندگی،  خواستن توانستن است، ورزش سلامتی و محیط زیست، ورزش پاکیزگی و نشاط ،احترام به همنوع و رقابت و دوستی، مفاهیم المپیزم، در زندگی یک قهرمانی باشید ،بازی منصفانه و جوانمردانه، همت و نفرت از ترس ، اخلاق و احترام عنوان شد.
بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک و احمد ارشدی معاون مالی و اداری کمیته با حضور در مراسم نقاشی کودکان هدایایی به رسم یاد بود به تمامی کودکان حاضردراین مراسم اهدا کردند.

شایان ذکر است :به همین مناسبت هفته گذشته مسابقات دو روز المپیک با حضور بیش از 7 هزار دونده زن و مرد در مجموعه ورزشی آزادی و مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شده بود که به نفرات برتر در این مسابقات دوچرخه و گوشی تلفن همراه اهدا گردید.
۱۴ تیر ۱۳۸۹ ۱۳:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.