عضو تیم ملی پرتاب دیسک جانبازان و معلولین:رکورد پرتاپ دیسک خود را افزایش می دهم

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سیدمهران حسینی بازیکن رشته پرتاب دیسک با پشت سر گذاشتن دومین اردوی آمادگی خود گفت: در دومین اردوی آمادگی که به مدت 10 در جریان بود، روزی 5 ساعت تمرین داشتم که دو ساعت تمرینات بدنسازی در بعدازظهرها و 3 ساعت تمرین تخصصی هر بازیکن در نوبت صبح بود.

وی که دیسک هایی با وزن یک کیلوگرم پرتاب می کند درخصوص تمرینات تخصصی خود گفت: در هر اردوی آمادگی بصورت میانگین روزانه 20 پرتاب انجام می دهم.
 حسینی که مقام قهرمانی کشور را با 50/42 سانتی متر در قسمت ایستاده در اختیار دارد افزود: براساس نظر کادر فنی تیم در مسابقات دوومیدانی سوئیس در گروه پرتاب دیسک نشسته مسابقه می دهم که امیدوارم در این بازیها برای کشورم افتخارآفرین باشم.
وی رکورد جهانی پرتاب دیسک نشسته را در کلاس خود 40/40 متر اعلام کرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر با پشت سر گذاشتن تمرینات تخصصی در دو اردوی آمادگی توانسته ام دیسک را حدود 38 متر پرتاب نمایم و تلاش دارم تا زمان اعزام این رکورد را افزایش دهم.
وی درخصوص کلاس های مسابقات سوئیس اظهار داشت: در رشته پرتاب دیسک این مسابقات، بازیکنان در هفت کلاس نشسته و چهار کلاس ایستاده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

۵ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.