نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت:رکوردهای دختران نونهال اسکیت باز، آینده روشن این ورزش را تضمین می کند

با برگزاری رقابت‌های اسکیت نونهالان و نوجوانان دختر شاهد رکوردهای بسیار خوبی در رده سنی 7 تا 8 سال بودیم که این رکوردها نشان می‌دهد در سالیان نه چندان دور باید شاهد افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران دختر در این رشته ورزشی باشیم.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ؛ ژیلا سروش با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان که به میزبانی آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران طی روزهای دهم و یازدهم تیرماه برگزار شد، افزود: با اینکه حجم این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود و گرمای هوا نیز شرایط کار را برای ورزشکاران و تیم‌های شرکت‌کننده سخت کرده بود، اما نتایج و عملکرد به دست آمده مطلوب و قابل قبول است و بدون‌شک در آینده‌ای نزدیک باید شاهد افتخارآفرینی بیشتر دختران اسکیت‌باز کشورمان باشیم.
وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها از داوران برتر و با تجربه کشورمان استفاده کردیم که آنها نیز با حداکثر توان، بهترین قضاوت‌ها را به نمایش گذاشتند تا سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها در شرایط قابل قبولی باشد.
سروش خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اولین مرحله مسابقات لیگ سرعت دختران کشور عصر روز گذشته به پایان رسید، در این دوره از رقابت‌ها از افراد شرکت‌کننده استان‌های مختلف استفاده شد که در مجموع رکوردهای بسیار خوبی به ثبت رسید.
وی افزود: این رقابت‌ها نشان داد استان‌ها عملکرد قابل قبولی داشتند و در صورتی که بر روی اسکیت سرمایه‌گذاری‌های بیشتری شود، بدون‌شک می‌توان انتظار مدال‌آوری در رقابت‌های بین‌المللی و برون‌مرزی را داشته باشیم.
نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت هدف از برگزاری این رقابت‌ها را کشف استعدادهای جدید، پشتوانه‌سازی برای تیم ملی و کمک به رشد اسکیت در استان‌های کشور دانست و تاکید کرد: مسئولان فدراسیون با تمام سختی‌ها و حجم بسیار بالای کار از هیچ کوششی برای رشد و اعتلای این ورزش کوتاهی نکرده‌اند و امیدواریم مسئولان ورزش کشور نیز با تدابیر ویژه در موفقیت بیش از پیش اسکیت ایران گام‌های موثر و محکمی را بردارند.
۱۳ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.